Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: متأسفانه دولتمردان در عمل به وعده‌های خود در قبال شهرستان خلخال کوتاهی کردند و نوبخت به عنوان دروغگوترین فرد در این زمینه وعده‌های بدون عمل داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدغنی نظری ظهر امروز در نشست با نمایندگان استان در مجلس و استاندار اردبیل با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در اردبیل اظهار داشت: در راستای عمل به وعده‌های مسئولین و دولتمردان، نوبخت دروغگوترین فردی بود که به هیچ یک از وعده‌های خود در قبال شهرستان خلخال و کوثر عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تقسیم مساوات بودجه هیچ گاه به خوبی عمل نشده است بیان کرد: این موضوع سبب شده است که شاهد مهاجرت روزافزون مردم از این شهرستان هستیم در حالی که توجه به ظرفیت‌های این منطقه می‌توانست در توسعه آن بسیار نقش‌آفرینی کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: با ادامه این وضعیت بدون شک بسیاری از مناطق روستایی و شهری منطقه رو به‌کاهش خواهد بود که این موضوع شرایط نگران‌کننده‌ای را به وجود آورده است و کاهش منابع انسانی در منطقه به نفع منطقه نخواهد بود.

نظری‌خانقاه ادامه داد: به خاطر کمبود زیرساخت‌های مناسب و نداشتن کارخانه شاهد افزایش بیکاری و نیز عدم وجود کارخانه هستیم و امیدواریم قرارگاه خاتم در راستای کمک به توسعه شهرستان خلخال با ما همکاری داشته باشد و این منطقه را از معضل بیکاری نجات دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: دولت در بودجه 1400 افزایش اعتبارات ‌پروژه‌های عمرانی ‌را اولویت دهدفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌: به عنوان سربازان مقام معظم رهبری در خدمت‌ به مردم آماده هستیم/‌پروژه‌‌ تعطیل‌شده نداریمعضو کمیسیون عمران مجلس: قرارگاه خاتم‌الانبیاء 12 هزار میلیارد تومان از دولت مطالبه دارد

وی اظهار کرد: تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم نیز جزو اولویت‌های اساسی است و با توجه به این که برخی از خواسته‌ها از جمله تونل الماس - خلخال جزو مطالبه ملی و عمومی است به همین منظور انتظار داریم مشارکت و همکاری‌های لازم در این زمینه مبنای کار باشد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاتم الانبیاء خلخال و کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است