Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاری از برگزاری یک هزار و ۳۹۹ عنوان برنامه در قالب ۴۱ سرفصل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «رضا هزاری» پیش از ظهر امروز (۲۷ آبان) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: تنها راه حل مشکلات کشور تقویت روحیه بسیجی، ولایتمداری، پشتکار، ایثار و از خودگذشتگی است و شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» خواهد بود که برای هر روز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و رویکرد محوری برنامه‌ها خدمت خالصانه و مومنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری یک هزار و ۳۹۹ عنوان برنامه در قالب ۴۱ سرفصل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با شورآفرینی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال با همکاری بسیج سازندگی در دست اجرا است، ادامه داد: از این تعداد ۳۷۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال همزمان با هفته بسیج در سطح استان افتتاح خواهد شد.

 

 

هزاری با بیان اینکه ۶۰۰ کارگاه اشتغال با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در استان در دست اقدام است، افزود: در هفته بسیج امسال ۴۵۲ کارگاه اشتغال با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

 

آغاز گام سوم نهضت کمک مومنانه همزما با هفته بسیج

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به اجرای گام سوم نهضت کمک مومنانه در هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه برای کمک به اقشار نیازمند و کم برخوردار در چندین مرحله برگزار شده که در هفته بسیج نیز گام سوم نهضت کمک مومنانه آغاز و طی چند مرحله تا ماه شعبان سال آینده ادامه خواهد داشت.

 

به گفته وی در گام سوم نهضت کمک مومنانه علاوه بر توزیع بسته‌های کمک معیشت، کارت هدیه، اقلام بهداشتی اشتغال پایدار، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک جهیزیه و بسته‌های معیشتی پیش بینی شده است.

 

 

پویش «سلیمانی‌ها» راه اندازی می شود

هزاری با اشاره به راه‌اندازی پویش «سلیمانی‌ها» که با محوریت مساجد استان انجام خواهد شد، ادامه داد: هر پایگاه مقاومت و با محوریت مسجد محله در بحث شناسایی و کمک به افراد نیازمند محله، کمک معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا، کمک ضدعفونی منازل بیماران کرونایی، خرید و تهیه مایحتاج زندگی و ...‌ همکاری می کنند.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری نشست‌های گفتمانی و روشنگری، انتشار و پخش فیلم‌های ارزشی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، افتتاح کارگاه‌های آموزشی، کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشجویان، جلسات انس با قرآن در فضای مجازی، گشت‌های محله‌محور رضویون، شیفت ایثار جهت کمک به تولید، طرح بسیج همگام با کشاورز جهت رونق تولید محصولات کشاورزی، رزمایش و حضور در گروه‌های مجازی استان، جشنواره مجازی جهادگران و افتتاح خانه نخبگان حوزه علوم انسانی از دیگر برنامه های  پیش بینی شده برای اجرا در هفته بسیج است.

 

 

وی از برگزاری دوره‌های سواد فضای مجازی با همکاری بسیج رسانه، تبلیغات اسلامی و پلیس فتا خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ کارگاه تولید ماسک با همکاری نیروهای جهادی در استان فعال است و تاکنون ۶۰۰ هزار ماسک توسط این کارگاه‌ها تولید شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی ویروس کرونا برنامه های هفته بسیج میلیارد ریال خراسان جنوبی هفته بسیج هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود

ایسنا/زنجان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بصریت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی باید تقویت شود. 

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی، ضمن گرامی‌داشت هفته معلم، هفته بسیج کارگری و فرهنگیان و هفته عقیدتی - سیاسی، اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری تاثیرگذاری بسیاری در انقلاب داشت و پس از گذشت سال‌ها آثار این شهید هنوز قابل استفاده و بهره‌برداری است. یاد و خاطره چنین اشخاصی همیشه می‌درخشد، نگهداشت چنین سرمایه‌هایی درواقع نگهداشت جامعه است. 

وی افزود: سپاه در عین حال که یک مجموعه نظامی است یک مجموعه عقیدتی و اسلامی است. حوزه نمایندگی در بعد اندیشه و بصیرت موارد بسیاری را رصد می‌کند. یکی از اهداف کلان ترویج معارف و روحیه انقلابی است. سپاه بدون تفکر جهادی نمی‌تواند به مأموریت‌های خود جامه عمل بپوشاند. 

بیگدلی با بیان اینکه بصریت سیاسی و حکیمانه شدن رفتار سیاسی باید تقویت شود، ادامه داد: سپاه یک مجموعه آگاه به مسائل سیاسی داخلی و خارجی است. 

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی اصلی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداری از پاسداران است، متذکر شد: سپاه به نهادهای دیگر در پیش‌برنده اهداف انقلاب هم‌افزایی دارد. سپاه همواره تلاش می‌کند که مردم خود را جدا از سپاه نبینند و خود را متعلق به مردم و جامعه می‌داند و به همین دلیل در حوزه‌های گوناگون حضور دارد. 

بیگدلی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموعه نمایندگی برنامه‌های گوناگونی اجرا شد، تشریح کرد: در راستا مسائل تربیتی، آموزشی، بسیج جلسات متعددی برگزار شد.  ۲۳۲۰ جلسه بصیرتی و روشنگری اتفاق افتاد و در همین زمینه یک میلیون  و 120 هزار نفر در این جمع حضور داشتند. 

وی افزود: برای ارکان و توده بسیج برنامه‌های متعدد همراه با ۵۶ دوره در این خصوص برپا شد که حدود ۷۰۳۰ نفر در آنها حضور داشتند. در محافل قرآنی بیش از ۴۰ هزار نفر حضور داشتند و ۸۰۰ محفل قرآنی ویژه بسیج در مساجد و مراکز اسلامی برگزار شد. همچنین در دوره‌های ویژه کادر و سرباز با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر برگزار شد و در راستای همین برنامه ها ۳۰۰ خانواده به مشهد و قم اعزام شده و دوره‌های آموزش را گذراندند. 

بیگدلی اضافه کرد: در راستای اعزام راهیان نور پیشرفت، دانش آموزی و ... بیش از 11 هزار جلسه برگزار و طی سال گذشته قریب به هزار جلد کتاب چاپ شده است. 

بیگدلی با بیان اینکه روزشمار هفته عقیدتی از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه است، اظهار کرد: در طول هفته عقیدتی - سیاسی، ۴۰۰ برنامه پیش‌بینی شده است. گلباران مزار شهدا، سخنرانی در نماز جمعه، سرکشی از خانواده شهدا و معلمان، همایش‌هایی در قالب حکمت مطهر، مسابقات قرانی و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی و کوهپیمایی، فراخوان مقاله در راستا تربیتی، نواختن زنگ سپاس در همه مدارس و شست‌های معرفتی، بصیرتی و علمی به طور حضوری و مجازی، برخی از برنامه‌های این ایام هستند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی‌ (عج) متذکر شد: یکی از اقدامات مهمی که انجام می‌شود رصد و ارزیابی مستمر پیامد و تاثیرگذاری برنامه‌های اجرا شده است که خوشبختانه وضعیت خوب و مطلوبی را شاهد هستیم. 

وی با اشاره به برنامه‌های تبیینی حجاب، خاطرنشان کرد: سپاه سال گذشته در سه مرحله برنامه تبیین حجاب داشت و امسال نیز با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت. سپاه در راستای  طرح نور در کنار نیروهای انتظامی حضور خواهد داشت و برنامه‌های تبیینی نیز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود