Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@05:26:48 GMT

تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران دو برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۰۰۳۲

تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران دو برابر شد

تین نیوز

پروازهای عبوری از آسمان ایران در ۷ ماهه امسال ۱۱۴.۹ و در یک ماهه مهر نسبت به شهریور، ۶.۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، بر اساس آمارهای اعلامی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروازهای عبوری شرکت‌های هواپیمایی خارجی از فضای ایران، در حالی که در فروردین امسال، تنها ۵ هزار و ۱۶۲ سورتی پرواز عبوری ثبت شد، این شاخص در مهر ماه به ۱۱ هزار و ۹۴ پرواز افزایش یافت که رشد ۱۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد بیش از ۲ برابری پروازهای عبوری از آسمان ایران نه تنها در ۷ ماهه امسال رشدی بود که بصورت ماهانه رقم خورد مثلاً تعداد این پروازها در مهر ماه نسبت به ماه قبل از آن (شهریور ۹۹) که ۱۰ هزار و ۳۷۶ سورتی پرواز عبوری ثبت شده بود، با رشد ۶.۵ درصدی همراه بوده است.

اگرچه پروازهای عبوری در سال جاری با رشد ماهانه مواجه بوده اما آمار پروازهای عبوری در مهر ماه امسال نسبت به مهر ماه سال قبل که ۲۴ هزار و ۶۵ سورتی پرواز بود، کاهش ۵۱.۹ درصدی داشته است.

همچنین در ۷ ماه نخست امسال مجموعاً ۵۲ هزار و ۱۱۹ پرواز عبوری از آسمان ایران انجام شد؛ در مدت مشابه سال ۹۸ تعداد ۱۸۴ هزار و ۹۵۸ سورتی پرواز برقرار شده بود که نشان دهنده کاهش ۷۱.۸ درصدی پروازها عبوری در مدت مذکور است.

با توجه به شیوع کرونا، یکی از صنایعی که به شدت تحت تأثیر قرار گرفت، صنعت هوانوردی بود که در نتیجه تعداد پروازها در دنیا با کاهش روبه رو شد؛ این موضوع بر تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران هم تأثیرگذار گذاشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروازهای عبوری از آسمان ایران پروازهای عبوری از آسمان ایران سورتی پرواز مهر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی