Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:26:03 GMT

توزیع فیلمی با بازی شقایق فراهانی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۰۴۹۸

توزیع فیلمی با بازی شقایق فراهانی

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی چهل و هفت و به تهیه کنندگی ناهید دل‌آگاه از روز ۲۸ آبان ماه در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلیمو توزیع می شود.
چهل و هفت داستانی اپیزودیک درباره سه زن میانسال از سه طبقه اجتماعی متفاوت است که در بلندترین شب سال به شکلی ناخواسته بر روی زندگی همدیگر تاثیر می گذارند و موضوع اصلی آن خشونت علیه زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون لادن مستوفی، مهدی احمدی، شیدا خلیق، رابعه مدنی، مهرنوش ستاری و محمدرضا غفاری با هنرمندی حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی و ریما رامین فر به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی چهل و هفت در ادامه تور جشنواره ای خود راهی لوناولای هندوستان خواهد شد تا در جشنواره لیفت این کشور (Lifft India Filmotsav) شرکت کند.  

برچسب‌ها مهدی احمدی شقایق فراهانی حمیدرضا آذرنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی احمدی شقایق فراهانی حمیدرضا آذرنگ مهدی احمدی شقایق فراهانی حمیدرضا آذرنگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر