Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران گفت: در راستای شعار سال رهبری و جهش تولید ظرفیت تولید نهال در این شهرستان از ۳۵۰هزار اصله به یک میلیون اصله نهال افزایش یافته است.

«نصرالله پارسه» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در دهلران اظهار کرد: در شهرستان دهلران سه نهالستان (گرمسیری،نیمه گرمسیری و سردسیری)وجود دارد که گونه های متناسب با شرایط آب هوایی شهرستان در این نهالستان ها  تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی منابع طبیعی علاوه بر حفاظت، احیا و  توسعه  عرصه های جنگلی به خاطر شرایط اقلیمی شهرستان صیانت از پارک های جنگلی و عرصه های ملی در شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران عنوان کرد: خوشبختانه توسعه جنگل کاری به خصوص جنگل دست کاشت از موضوعات بسیار مهمی است که مورد توجه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و معاونین وی قرار گرفته است.

 

 پارسه افزود: امروز استان ایلام به خصوص شهرستان دهلران به خاطر وجود عرصه های بیابانی در بحث جنگل کاری دشت کاشت بیش از گذشته تلاش شده و این امر نشان از توجه مسئولان استانی، شهرستانی و تلاش همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان است.

 

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان جنگل کاری می شود.

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید نهال منابع طبیعی دهلران شهرستان دهلران منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی