Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخاری با اشاره به اینکه بخش خصوصی هزار و ۱۰۰ کانتینر جنس کارخانه نساجی پوشش را فروخت، گفت: این شرکت وظایف خود را در زمینه کارخانجات پوشش، خاور و فومنات به درستی انجام داده است و حتی یک پیچ از این کارخانه ها را نفروخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اردشیر فخاری نماینده شرکت آتیه دماوند در استان گیلان شب گذشته (سه شنبه ۲۷ آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: این شرکت وظایف خود را در زمینه کارخانجات پوشش، خاور و فومنات به درستی انجام داده است و حتی یک پیچ از این کارخانه ها را نفروخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخش خصوصی هزار و 100 کانتینر جنس کارخانه نساجی پوشش را فروخت.


فخاری گفت: شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند در سال 81 بر اساس تکالیف قانونی خود کارخانه نساجی پوشش را واگذار کرد و در آن زمان مسئولان اجرایی فشار می آوردند که زودتر کارخانه را واگذار کنید.


وی افزود: کارگران رسمی به دلیل دیون و پاداش سنوات پایان خدمت با حضور مسئولان نظارتی اموال شرکت را توقیف کردند و دادگاه اموال را فروخت تا پول کارگران پرداخت شود و این موضوع هیچ ربطی به شرکت آتیه نداشت.


فخاری گفت: اکنون خریدار کارخانه پوشش به دلیل ارتباطاتی که دارد مانند بختک روی کارخانه افتاده است و آن را رها نمی کند.


وی افزود: اگر بحث مالکیت زمین کارخانه حل شود شرکت سرمایه گذاری آتیه افزون بر بهینه سازی سوله ها خط تولید در آنها را راه اندازی و به بخش خصوصی واگذار می کند.


فخاری گفت: با راه اندازی این سوله ها 120 نفر به کار گرفته می شوند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: صنعت نساجی واحدهای نساجی نساجی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود