Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@03:14:28 GMT

گزارش بورس امروز چهارشنبه 28 آبان 99

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۵۱۲۴

گزارش بورس امروز چهارشنبه 28 آبان 99

بورس روز گذشته، در پنجمین روز متوالی سبز باقی ماند و شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم. ارزش معاملات به سطح بیش از 11 هزار میلیارد تومان رسید و تعداد نمادها با صف خرید از تعداد نمادها با صف فروش یک بار دیگر در هفته جاری پیش افتاد. امروز چهارشنبه مورخه 28 آبان ماه 1399 با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نبض بورس، امروز مورخه 28 آبان ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از 657 نماد حدود 183 نماد (28 درصد) با صف خرید و حدود 131 نماد (19 درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند. 

چند خبر در 24 ساعت گذشته که می تواند برای بورس بازان مهم

- علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت با اشاره به دو شرط عرضه خودرو در بورس و تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه از بورس گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زا و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است.

-فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.

-حریرچی معاون کل وزارت بهداشت:به زودی پنج هزار مرکز بهداشتی، از مردم تست رایگان کرونا می‌گیرند و به مبتلایان داروی رایگان می‌دهند.

-مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لاستیک از افزایش ۵۰ درصدی قیمت لاستیک از ۲۸ آبان ماه خبر داد.

 

این خبر در ساعات بازار تکمیل خواهد شد و لطفا با ما همراه باشید...

منبع: تابناک

کلیدواژه: داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس صف فروش صف خرید ارزش معاملات حجم معاملات داود فیرحی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جواد اژه ای شهر بابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه

محمود محمدقلی پور گفت: از بعدازظهر پنجشنبه افزایش ابر و در ارتفاعات، وزش باد موقتی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز جمعه، بر گستره بارش‌ها افزوده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار