Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@05:22:24 GMT

طرز تهیه املت سبزیجات ویژه افراد رژیمی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۵۲۸۹

طرز تهیه املت سبزیجات ویژه افراد رژیمی

مواد لازم :

 

تخم مرغ ۱ عدد گوجه فرنگی ۲ الی ۳ عدد نخود فرنگی نیم پیمانه نمک به قدر کافی پودر فلفل سیاه به میزان لازم روغن حیوانی یا کره ۱ قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی به میزان لازم جعفری خرد شده قدری     طرز تهیه :

پوست و دانه گوجه فرنگی را جدا کنید و قسمت گوشتی گوجه فرنگی را به قطعات ریز خرد کنید و روی حرارت گذاشته ورب گوجه فرنگی و نمک را هم اضافه کنید تا زمانیکه آب آن تبخیر شود بعد نخود فرنگی پخته شده را اضافه کنید و حرارت را خاموش کنید

 

تخم مرغ را با چنگال بزنید ودر ماهیتابه نچسب روغن یا کره بریزید وروی حرارت ملایم بگذارید و قبل از اینکه روغن داغ شود با چرخش ماهیتابه به طرفین سعی کنید کف ماهیتابه کاملاً به روغن آغشته شودسپس تخم مرغی را که با چنگال زده شده بود را در ماهیتابه بریزید و باز هم ماهیتابه رابه طرفین چرخش دهید تا تخم مرغ سطح بیشتری از کف ماهیتابه را اشغال کند و کاملاً در کف ماهیتابه پهن شود و دقت داشته باشید که حرارت همچنان کم باشد وقتی پخته شد حرارت را خاموش و با تکان دادن ماهیتابه تخم مرغ پخته شده را به ظرف مورد نظر منتقل کنید و مخلوط نخود فرنگی و گوجه فرنگی را وسط آن ریخته و از با کفگیر لبه آنرا تا کنیدو کمی جعفری خرد شده روی آن بریزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غذای خوشمزه به عنوان صبحانه میل کنید.

 

اگر میخواهید برای تعداد نفرات بیشتری املت تهیه کنید برای هر نفر مثل دستور بالا جداگانه و در ظرف جدا تهیه و آماده کنید برای اینکه املت ها گرم بماند میتوانید از فر برای گرم نگه داشتن استفاده کنید تا زمانیکه همه املتها آماده شود

 

منبع: آشپزی ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: املت املت طرز تهیه املت املت سبزیجات پارسی خبر سبک زندگی گوجه فرنگی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه پخت نان ساجی و املت زغالی به روش دیدنی یک زوج جوان غارنشین افغان (فیلم) طرز تهیه املت گوجه فرنگی و سیب زمینی به روش ترکیه‌ای (فیلم) پخت متفاوت املت تخم مرغ در توکیو (فیلم)

دیگر خبرها

  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!