Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین رحیمی زاده، صبح امروز در آیین افتتاح دفتر حمایت از زنان و کودکان بزه دیده در فضای مجازی اظهار داشت: این دفتر در محیطی مناسب، کارشناس قضایی، روانشناس و مددکار اجتماعی را در اختیار افراد بزه دیده قرار می دهد تا از گسترش دامنه آسیب ها به آنان بکاهد.

وی، افتتاح دفتر حمایت از زنان و کودکان بزه دیده در فضای مجازی در فرهنگ سرای خانواده با همکاری شهرداری را به فال نیک گرفت و بیان داشت: تأمین یک محیط آرام و امن برای ارائه مشاوره به افراد آسیب دیده در فضای مجازی، یک دغدغه اساسی بود که با راه اندازی این دفتر رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی زاده، رعایت حرمت و حفظ اسرار مراجعین را هدف اصلی این دفتر اعلام کرد و یادآور شد: افراد بزه دیده در فضای مجازی می توانند بدون ترس از لو رفتن موضوع و در کمال محرمانگی به بیان مشکلات و آسیب های خود در این حوزه بپردازند.

وی یادآور شد: این دفتر در حال حاضر مطابق با ساعات اعلامی ستاد کرونا فعالیت خواهد داشت و پس از عادی شدن شرایط، صبح و عصر به مراجعین خدمت ارائه خواهد داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش قابل توجهی از دعاوی خانواده یزد مرتبط با مسائل فضای مجازی است، افزود: این موضوع نگران کننده و نیازمند برنامه ریزی است.

رحیمی زاده عنوان کرد: باید بستری فراهم شود که با آموزش و فرهنگ سازی، میزان آسیب های فضای مجازی در یزد به حداقل برسد.

کد خبر 5074507

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد محدودیت های کرونایی بوشهر شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران هفته بسیج دیده در فضای مجازی بزه دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب