Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه ترین گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا نشان می‌دهد تعداد سیاهپوستان، لاتین تبارها، دورگه‌ها و بومی‌های آمریکایی مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند ۴ برابر بیشتر از سفیدپوستان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: تعداد سیاهپوستان، دورگه های لاتین تبار و بومی های آمریکایی که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند، 4 برابر بیشتر از سفیدپوستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا افزود: طی روزهای اول مارس تا 7 نوامبر بیش از 70 هزار گزارش درباره موارد بستری شدن در بیمارستان های آمریکا به خاطر ابتلا به ویروس کرونا دریافت کرده است که 67259 گزارش حاوی اطلاعات نژادی و قومی قبیله‌ای بوده است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 11 میلیون نفر رسیدرکوردشکنی کرونا در آمریکا؛ 1200 فوتی و 166 هزار مبتلای جدید

 

این آژانس افزود: آمارهای بررسی شده نشان می دهد تعداد سیاهپوستان، دورگه های لاتین تبار و بومی های آمریکایی که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند، بیش از 4.2 برابر بیشتر از سفیدپوستان است.

این گزارش جدید پس از مطالعه و پژوهش اوایل ماه جاری است که نشان می داد سیاهپوستان و آسیایی های ساکن در آمریکا و بریتانیا به شدت در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا نسبت به سفیدپوستان هستند.

این مطالعه نشان می دهد که احتمال ابتلای آسیایی ها به ویروس کرونا 1.5 برابر بیشتر از سفیدپوستان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برابر بیشتر از سفیدپوستان ابتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد