Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@04:00:17 GMT

پرسپولیس در انتظار پاداش میلون دلاری فیفا

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۷۳۱۰

پرسپولیس در انتظار پاداش میلون دلاری فیفا

فیفا پاداش‌های چشمگیر برای جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۰ تعیین کرده است.

به گزارش ایمنا، جام جهانی باشگاه‌ها با اعلام فیفا از اواسط بهمن در قطر برگزار می‌شود و حضور چند تیم از جمله بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در آن قطعی شده است.

قطر میزبان، تیم الدحیل را به عنوان نماینده در این رقابت‌ها دارد. با این حال نماینده آسیا از بین پرسپولیس و یک تیم از شرق آسیا انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود برنامه فشرده باشگاهی در فوتبال اروپا و جهان، فیفا این دوره از رقابت‌ها را با پاداش چشمگیر برای تیم‌های شرکت کننده برگزار خواهد کرد.

تیم پرسپولیس هم این شانس را دارد که با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، به جوایز بزرگ جام جهانی دست پیدا کند.

بر این اساس بیشترین پاداش با ۱۰ میلیون دلار به تیم قهرمان می‌رسد.

پاداش تیم‌ها برای جام جهانی باشگاه‌ها به شرح زیر است:

تیم قهرمان: ۱۰ میلیون دلار
نایب قهرمان: ۵ میلیون دلار
تیم سوم: ۴ میلیون دلار
تیم چهارم: ۳ میلیون دلار
تیم‌های حذف شده در مرحله اول: ۲.۵ میلیون دلار

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 456206

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس جام جهانی باشگاه ها فیفا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون دلار جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟

یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سیلیکون ولی در حال بررسی سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد دلاری روی استارتاپ هوش مصنوعی xAI ایلان ماسک و چت‌بات گراک است.

به‌گزارش The Information، ایلان ماسک در حال نزدیک‌شدن به معامله‌ی اولیه با سرمایه‌گذاران بالقوه ازجمله Sequoia Capital است که در سال ۲۰۲۲ در ایکس (توییتر سابق) ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده بود.

منابع داخلی مشخص نکردند که Sequoia قصد دارد چه مقدار سرمایه اختصاص دهد یا چه شرکت‌های دیگری ممکن است در جمع‌آوری سرمایه شرکت کنند؛ اما فایننشال تایمز و بلومبرگ تأیید کردند که Sequoia قصد دارد در این معامله شرکت کند. ماسک پیشنهاد کرده است که شرکت‌ها قبل از شروع سرمایه‌گذاری رقبا وارد دور اول جذب سرمایه شوند.

بلومبرگ خاطرنشان کرد که این سرمایه ارزش شرکت را به ۱۸ میلیارد دلار می‌رساند که فاصله‌ی چندانی با ارزش‌گذاری آنتروپیک ندارد. آنتروپیک، یکی دیگر از رقبای OpenAI است که اعضای سابق این شرکت آن را تأسیس کرده‌اند و در اوایل سال ۲۰۲۴، سومین مرحله‌ی جذب سرمایه را با ارزشی حدود ۱۸٫۴ میلیارد دلار افزایش داد.

با اینکه استارتاپ هوش مصنوعی ماسک هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است، به‌نظر می‌رسد صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر از چشم‌انداز بازدهی کلان این شرکت حمایت می‌کنند و مانند بسیاری از شرکت‌ها بر موج عظیم هوش مصنوعی سوار می‌شوند.

استارتاپ هوش مصنوعی xAI اوایل مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۳) چت‌بات گراک را به مدل زبانی Grok-۱.۵ به‌روزرسانی کرد. این چت‌بات که نسخه‌ی پیشرفته‌تر گراک است، به‌عنوان رقیبی برای ChatGPT شرکت OpenAI معرفی شد و در‌اختیار کاربران نسخه‌ی پریمیوم شبکه‌ی اجتماعی ایکس قرار گرفت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد