Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)، به صورت هماهنگ زیارتنامه این امامزاده عظیم‌الشان از گلدسته‌های مساجد و اماکن متبرکه استان تهران پخش می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، همزمان با شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع)، به صورت هماهنگ زیارتنامه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از گلدسته های مساجد و اماکن متبرکه استان تهران پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پویش سراسری که پنجشنبه، ۲۹ آبان ماه مقارن با شب میلاد مسعود حضرت سیدالکریم عبدالعظیم حسنی(ع) به طور هماهنگ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود، صوت قرائت زیارتنامه حضرت عبدالعظیم(ع) از مأذنه‌ مساجد و اماکن متبرکه استان تهران طنین‌انداز خواهد شد.

 

در این شب خجسته همگان با نوای روحانی زیارتنامه سفیر امام هادی(ع) دل را روانه این صحن و سرا خواهند نمود و با توسل به این محدث علیم و امامزاده واجب التعظیم که مرقد مطهرش قبله تهران و کربلای ایران است با سوز دل دست به دعا و نیایش برداشته و برای رفع بیماری کرونا و مشکلات مومنین زیارتنامه این سلاله پاک امام حسن مجتبی(ع) را زمزمه می کنند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه بزرگداشت حضرت عبدالعظیم ع آستان حضرت عبدالعظیم حسنی ع پویش فعالیت های مسجدی مساجد و اماکن متبرکه حضرت عبدالعظیم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # مهران مدیری ، محمدرضا شریفی نیا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود