Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:10:36 GMT

کنترل محله محور بیماری کرونا موجب دلگرمی مردم می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۷۵۳

کنترل محله محور بیماری کرونا موجب دلگرمی مردم می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در نشست استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که با موضوع بررسی شیوه اجرای طرح کنترل محله محور بیماری کرونا به صورت وبینار در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: نتیجه و خروجی دوم طرح کنترل محله محور بیماری کرونا، کاهش میزان ورودی بیماران به بیمارستان‌ها خواهد بود که با توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی و خستگی کادر درمانی، کمک ارزشمندی در مدیریت بحران کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تجربه عملی استان کرمانشاه در اجرای طرح محله محور مدیریت بیماری کرونا افزود: برای نتیجه بخشی، ابتدا باید موانع و ابهامات برطرف شود و منابع مالی کمک‌ها همچنین هماهنگی لازم با دستگاه‌ها برای در اختیار قرار دادن امکانات انجام شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه به بیان نیازمندی‌ها و امکانات لازم برای اجرای این طرح پرداخت و گفت: اجرای موفق طرح محله محور مدیریت بیماری کرونا مستلزم همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و تأمین امکانات برای کادر درمانی و دست اندرکاران اجرای این طرح خواهد بود.

کد خبر 5074741

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ویروس کرونا استانداری کرمانشاه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد هفته بسیج محدودیت های کرونایی شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران بیماری کرونا محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود