Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:19:32 GMT

نسبت به صفحات پرداخت اینترنتی اطمینان حاصل کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۱۶۸۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی کسانی با اشاره به کلاه برداری‌ها اینترنتی، نسبت به سایت‌های فشینگ هشدار داد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: سایت فیشینگ یک درگاه جعلی پرداخت اینترنتی است که توسط مجرمان طراحی می‌شود و تمام اطلاعات بانکی افراد را به سرقت می‌برد و اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، به منظور پیشگیری توجه داشته باشید که سایت‌های پرداخت اینترنتی امن دارای دستورالعمل / ‏/‏:https‬ هستند و باید از صفحه کلید مجازی استفاده شود.

کد خبر 5074896

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس فتای کرمانشاه سرقت اینترنتی کلاهبرداری اینترنتی پرداخت الکترونیک ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد هفته بسیج محدودیت های کرونایی کتاب و کتابخوانی شهرستان کرج بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟

شاید به نظر یک ابزار ساده بیاید اما پشت ساخت هر مداد معمولی، فرآیندی پیچیده از ترکیب منابع طبیعی و نبوغ انسانی نهفته است. سفری که از درون معادن آغاز و در انتها به یک ابزار هنری و آموزشی در دستان مصرف کنندگان می انجامد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزیاتو، هسته اصلی هر مداد از مخلوطی از گرافیت ساییده شده و گل رس تشکیل می شود. نسبت گرافیت به رس، سختی مداد را تعیین می‌کند. گرافیت بیشتر، مداد نرم‌تر و تیره‌تری را می سازد. این مخلوط پس از رقیق شدن با آب، به شکل میله‌هایی درآمده و در کوره‌های آتشین پخته می‌شود تا به هسته سفت و محکم تبدیل شود.

در همین حین، چوبی برای پوشش بیرونی مداد آماده می‌شود. چوب سدار به دلیل نرمی و عطر دلنشینش انتخاب شده است. تخته‌های چوبی در تکه‌های باریک اره می‌شوند و سپس در وسط هر قطعه، شیاری برای قرار گرفتن هسته گرافیتی ایجاد می‌گردد.

پس از قرار دادن هسته در میان دو تکه چوب و چسباندن آنها به یکدیگر، مجموعه به شکل مداد درآمده و مرحله شکل دهی نهایی آغاز می‌شود. در این مرحله، مداد به فرم شش ضلعی درمی‌آید تا از لغزش آن در میان انگشتان جلوگیری شود.

بعد از رنگ آمیزی مدادها، یک سر آنها با حلقه فلزی کوچکی که پاک‌کن را در جای خود نگه می‌دارد، تزئین می‌شوند و سر دیگر آنها با دستگاه تیز کن، برای نوشتن آماده می‌گردند.

در تمام مراحل، کنترل کیفیت دقیق صورت می‌گیرد تا از عیب چوبی، مشکلات هسته گرافیتی و ناهمواری مراحل مختلف جلوگیری شود. تنها مدادهای بی‌نقص، وارد مرحله بسته‌بندی شده و از آنجا برای فروش به فروشگاه‌ها ارسال می‌گردند.

مداد ساده، حاصل یک فرآیند پیچیده است که بر پایه ترکیب منابع طبیعی و نوآوری های انسانی بنا نهاده شده است. حاصل این فرآیند، ابزاری است که در تعامل با نبوغ هنرمند یا دانش آموز، بی نهایت ایده و پیام جدید خلق می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...