Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شین‌هوا، طبق داده‌های وزارت مالی چین، دولت‌های محلی این کشور در ماه اکتبر ۴۴۲.۹ میلیارد یوآن (معادل ۶۷.۳۵ میلیارد دلار) اوراق قرضه صادر کرده‌اند.

اوراق این ماه کل اوراق صادر شده توسط دولت‌های محلی چین از ابتدای سال تا کنون را به ۶.۱۲ تریلیون یوآن رساند.

داده‌ها نشان می‌دهد در ۱۰ ماه ابتدایی امسال دولت‌های محلی چین ۹۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد از سهمیه صدور اوراق قرضه امسال خود را صادر کرده‌اند.

چین در سال جاری به صدور اوراق قرضه توسط دولت‌های محلی سرعت بخشید تا اجرای به موقع پروژه‌های مختلف را تحت فشار بحران کرونا ممکن سازد.

کد خبر 5074650

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد چین یوآن چین اوراق قرضه قیمت دلار بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس ویروس کرونا بازار سهام نهاده های دامی تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سرمایه قیمت نفت قیمت یورو بورس تهران وزارت جهاد کشاورزی قیمت سکه بهار آزادی دولت های محلی اوراق قرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پول هست زمین نیست!
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید