Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:41:01 GMT

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۳۷۹

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در جهرم

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قاسم یوسفی چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: هفته بسیج که از ۳۰ آبان‌ماه تا ۶ آذرماه به مدت یک هفته با شعار محوری بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های قبل برنامه‌های متعددی با رویکرد کمک‌های مومنانه اجرایی خواهد شد و در مجموع بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم با بیان اینکه در هفته بسیج «قرارگاه ۱۷ ربیع» در جهرم تشکیل خواهد شد، بیان کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت و کنترل قیمت اجناس و احتکار کالا، بسیج جهرم برای کنترل و نظارت بر قیمت‌های اجناس وارد عمل می‌شود.

سرهنگ یوسفی از راه اندازی طرح حافظان سلامت با محوریت بسیج و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در خصوص کنترل افرادی که تست آنان مثبت شده را کنترل می‌کنیم و همچنین اهدای بسته‌های حمایتی به افراد نیازمند که تست آنان مثبت شده هم صورت خواهد گرفت.

وی گشت رضویون با محوریت اهدای ماسک و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک در سطح شهر و بازارهای اصلی را از برنامه‌های مهم و شاخص هفته بسیج در جهرم عنوان کرد.

کد خبر 5074515

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه فجر فارس هفته بسیج جهرم ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا گرگان آمار کرونا محدودیت های کرونایی کرمانشاه هفته بسیج شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود