Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسین درویشى فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رزمندگان و ایثارگران بسیجی اظهار داشت: با توجه به وضعیت خاص زمانی و مکانی در این موقعیت و بیماری منحوس کرونا، برنامه‌هایی در خور شأن بسیجیان به‌مناسبت هفته پرخیر و برکت بسیج در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده است که ان‌شاءالله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فواصل اجتماعی‌ اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود و همچنین تقریباً ۲۵۰ فعالیت در این ۱۰۰ عنوان برنامه گنجانده شده است که توسط عزیزانمان در رده‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته، غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده معزز شاهد، بحث برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات در سطح استان که ناحیه ما هم یکی از نواحی فعال می‌باشد که با توجه به سابقه ۵ ساله قرارگاه تحول محلات، سرکشی و دیدار از رزمندگان و ایثارگران بسیجی داریم و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و پروژه‌های عمرانی سطح شهرستان را خواهیم داشت.

درویشی گفت: ان‌شاءالله برای بحث سبک زندگی اسلامی و ترویج ازدواج آسان در هفته بسیج سه مزون لباس عروس و داماد در سطح شهرستان جهت استفاده عموم مردم و استان‌های هم‌جوار افتتاح خواهد شد.

وی افزود: عمده فعالیت‌هایی که انجام می‌شود بیشتر در سطح شهرستان و فعالیت‌های مجازی است که یکی از مهمترین کار و عمده کارهای ما در بحث فعالیت‌های مجازی، رزمایش بزرگ طرح ثامن با هدف تقویت بنیه فکری و اعتقادی و بینشی و افزایش بصیرتی در شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرعباس در پایان یادآور شد: ان‌شاءالله در  ایام هفته بسیج چهارمین مرحله رزمایش مواسات در قالب فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس مقاومت بسیج سپاه هفته بسیج حسین درویشی فرمانده سپاه بندرعباس سطح شهرستان هفته بسیج خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود