Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:33:56 GMT

60 ویژه برنامه در هفته بسیج در پل­دختر برگزار می‌­شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۷۸۴

60 ویژه برنامه در هفته بسیج در پل­دختر برگزار می‌­شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، منصور کریمی‌فرد شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پل­دختر با تشریح برنامه‌های ویژه هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: بازسازی عملیات والفجر ۹ در پلدختر از شاخص­ترین برنامه‌­های هفته بسیج است که این برنامه سال­‌های گذشته در سایر شهرستان‌های استان لرستان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بازسازی عملیات والفجر ۹ امسال با پیگیری‌­ها و توجه ویژه سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  استان لرستان در راستای توجه به تسکین مشکلات روانی ناشی از آسیب­‌های سیل،در پل­دختر برگزار ­می­‌شود.

 فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: برنامه افتتاحیه بازسازی عملیات والفجر ۹ روز جمعه 30 آبان­ماه جاری در نخستین روز از هفته بسیج ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار گلزار شهدای پل­دختر برگزار می­شود.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بازسازی عملیات والفجر 9 با بهترین کیفیت و اجرای برنامه­‌های متنوع اندیشیده و تدارک دیده شده است.

کریمی فرد یادآور شد: همچنین در نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج معنویت و سلامت با جمعی از پرسنل سپاه با امام جمعه دیدار، ایستگاه سلامت برپا و زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش نواخته می‌­شود.

وی افزود: در دومین روز ازهفته بسیج با عنوان بسیج فرزند مسجد ،خادم مردم، از مدافعان سلامت شهرستان تقدیر به عمل می­آید و مسابقه کتاب و کتاب­خوانی و نشست­های روشن­گری برگزار و سپس عملیات والفجر ۹ برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: در سومین روز از هفته بسیج در این شهرستان با عنوان بسیج مطالبه‌گر و عدالت­خواه پس از برگزاری نشست­های سبک زندگی اسلامی تحکیم بنیان خانواده ، برنامه بازسازی عملیات والفجر 9 برگزار می­شود.

وی برگزاری نشست‌هایی به صورت فضای مجازی با استفاده از کارشناسان مربوطه در راستای تحکیم بنیان خانواده را ویژه روز چهارم هفته بسیج در پل­دختر با عنوان سبک زندگی اسلامی ایرانی برشمرد.

کریمی فرد یادآور شد: بسیج ولایی و انقلابی و تمدن‌ساز عنوان روز پنجم هفته بسیج است که در این روز در پل­دختر سپاه پاسداران و بسیجیان با کمک شبکه بهداشت در مناطق محروم شهرستان ویزیت رایگان به بیماران ارائه می­دهند و رزمایش مجازی ثامن با تفکر بسیجی برگزار می­‌شود.

وی افزود: روز ششم هفته بسیج با عنوان بسیج نیروی مقاومت ملت ایران برنامه افتتاح پروژه­های محرومیت زدایی و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت آنلاین در دستور کار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: روز هفتم هفته بسیج نیز رزمایش کمک مومنانه با توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و سایر کمک­ها بین خانواده­‌های نیازمند برگزار می‌­شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج سپاه پاسداران سلامت برنامه بازسازی عملیات والفجر عملیات والفجر ۹ عنوان بسیج هفته بسیج پل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان