Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با اشاره به آخرین تمهیدات این شرکت برای محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه،اظهار کرد: ما همواره دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را تبعیت کردیم، ساعات فعالیت هم تا اطلاع ثانوی  تا  ساعت ۲۲  اعلام شده  و از روز شنبه تا این  ساعت ارائه سرویس می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ورود ۱۰۰ ناوگان جدید اتوبوس و مینی بوس به چرخه حمل و نقل عمومی،بیان کرد: این مقدار خریداری شده در حال شماره گذاری و تجهیز امکانات است و آماده سازی آن چند روزی طول می‌کشد و از هفته آینده وارد چرخه خطوط اتوبوسرانی خواهد شد.

ترفع  با بیان اینکه ورود ۱۰۰ ناوگان جدید  اتوبوس و مینی بوس به چرخه حمل و نقل عمومی  به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کمک می کند،یادآور شد:البته که  نباید این  توقع  را داشته باشیم ورود  ۱۰۰ ناوگان اتوبوس شاهد فاصله گذاری کامل اجتماعی باشیم؛ بلکه خود شهروندان نیز باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند، داخل اتوبوس حتی الامکان صحبت نکنند؛ از اتوبوس پیاده می‌شوند دست‌های خود را ضدعفونی کنند.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اتوبوس حمل و نقل عمومی شهرداری تهران کرونا شرکت واحد اتوبوسرانی ۱۰۰ ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان