Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@10:13:05 GMT

فرهنگ وقف در چهارمحال و بختیاری تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۲۲۶

فرهنگ وقف در چهارمحال و بختیاری تقویت شود

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه وقف باید جایگاه بهتری در جامعه داشته باشد و لازمه ایجاد این نگاه فرهنگ سازی است، گفت: متاسفانه وضعیت وقف در چهارمحال و بختیاری ضعیف است و باید در این راستا راهکارهایی ارائه و عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه(چهارشنبه 28 آبان) در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: مشکلات کتابخانه های استان به ویژه در شهرستان ها مورد بررسی قرار بگیرد و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر پیگیری مشکلات استانی توسط دستگاه ها از طریق ارتباط با وزارتخانه ها و مراکز ملی تاکید کرد و افزود: در عین حال توانمندی های استان نیز نباید نادیده گرفته شود و باید از آن ها برخوردار شد.

 

امام جمعه شهرکرد تهیه بانک جامع اطلاعات چهارمحال و بختیاری را از ضروریات شناسنامه ای استان خواند و اظهار کرد: چند سال پیش تهیه این بانک تصویب شد اما هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفت لذا تهیه این اطلاعات از استان نیاز به همراهی همه نهادها دارد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه وقف باید جایگاه بهتری در جامعه داشته باشد و لازمه ایجاد این نگاه فرهنگ سازی است، تصریح کرد: متاسفانه وضعیت وقف در چهارمحال و بختیاری ضعیف است و باید در این راستا راهکارهایی ارائه و عملیاتی شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم رعایت محدودیت ها در این ایام، خاطرنشان کرد: نمازهای جمعه و جماعات و برنامه ها و جلسات برای جلوگیری از شیوع این ویروس تعطیل شده اند و مردم نیز باید تجمعات و دورهمی ها را تعطیل کنند تا شاهد کاهش گستردگی کرونا باشیم.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: وقف و موقوفات سنت حسنه وقف ترویج فرهنگ وقف چهارمحال و بختیاری فرهنگ وقف چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری