Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:34:02 GMT

میرپسندیده و فرجی سپیدرودی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۹۱۰۳

میرپسندیده و فرجی سپیدرودی شدند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میثم میرپسندیده بازیکن اسبق باشگاه سپیدرود با عقد قراردادی پیراهن تیم سابق خود را بر تن خواهد کرد.

رادنی دیدار افزود: پسندیده ۳۲ ساله از جمله بازیکنانی است که در دهه ۸۰ در باشگاه سپیدرود پرورش یافت و در سال ۹۵ با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد و در سه سال گذشته پیراهن داماش را بر تن داشت و در کارنامه اش صعود با تیم رهپویان رضوانشهر از لیگ دسته سوم به دسته اول را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین صاحب فرجی بازیکن فصل گذشته چوکای تالش که با این تیم موفق شد از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کند، با عقد قراردادی به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد.

وی بیان کرد: همچنین رضا عاشوری بازیکن تیم های پایه سپیدرود که در فصول گذشته در تیم بزرگسالان نیز سپیدرود را همراهی می کرد، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد که البته این بازیکن سهیمه زیر ۲۳ سال سپیدرود محسوب می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: پیش از این سیدعلی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن،  محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، سیدمحمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال با سپیدرود رشت قرارداد امضا کردند.

دیدار خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان سپیدرود با صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکنان رده سنی بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید نیز با محمدمهدی محمدپور،  آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی، اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور باشگاه سپیدرود سپیدرود رشت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه

دور رفت از مرحله دوم و نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ دسته ۲ بزرگسالان کشور در شهر‌های مختلف پیگیری شد.

تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان در این رقابت‌ها امروز در سالن خانه هندبال سنندج با تیم یادآوران شاهدیه یزد بازی داشت.

این دیدار با نتیجه ۴ بریک به نفع تیم کردستان برگزار شد.

مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است