Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک  ابراهیم عباسی  در تشریح برنامه های هفته بسیج سال 99 در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رسالت های مهم بسیج کارمندان پیگیری دغدغه ها و مطالبات اقشار مختلف مردم از دستگاه های اداری است که در طی چند سال گذشته طرحی را با عنوان میز خدمت بسیج کارمندان آغاز کرده که خوشبختانه تابه امروز این طرح با موفقیت اجرا شده و آثار و برکات فراوانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود:محوریت میز خدمت بسیج کارمندان مسجد است و وقتی مسجد در کنار بسیج قرار می گیرد ما شاهد کارکرد موثر و راهگشا بودن آن هستیم و این مسئله در دوران دفاع مقدس به وضوح دیده شد که مردم با بسیج عمومی در مساجد برای دفاع همه جانبه از کشور اقدام کردند که شاهد سربلندی و عزت مردم و ایران اسلامی بودیم.

وی گفت: متأسفانه امروز شرایط جنگ اقتصادی در کشور و بیماری کرونا آسیب های زیادی به مردم وارد کرده که بسیج همانند گذشته برای حل مشکلات مردم پیشتاز است و بسیج کارمندان برنامه ها و طرح های موثری در طول این یکسال برای کاهش آسیب ها پیش بینی کرده است.

به گفته وی از ابتدای سال 99 بیش از  120 دفتر بسیج کارمندان در سطح استان خدمات موثری به اقشار و آحاد مردم داشته اند که برگزاری بیش از 600 میز خدمت با حضور دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف بسیج یک نمونه از این خدمات بوده و امروز با توجه به گرامیداشت هفته بسیج و شیوع موج جدید بیماری کرونا خدمات بسیج کارمندان رنگ و بوی سلامت محور به خود گرفته است.

 در حال به روز رسانی 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان مرکزی بسیج سپاه بسیج کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز