Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با انتشار پیامی؛هفته بسیج را تبریک گفت.

 به گزارش برنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"بسیج لشکر مخلص خداست" 

این جمله ماندگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

 

بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نطیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است

اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف استان ایلام که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی وار با شایستگی هرچه تمام تر مرزداری و مرزبانی کردند از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی 

استاندار ایلام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرامیداشت ایلام هفته بسیج استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران آمده است: نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ «استاد شهید مرتضی مطهری (ره)» به نام روز معلم، فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، تلاش معلمان فرهیخته، دلسوز و متعهد کشور نیز ارج نهاده شود.

همچنین تصریح شده است: در سال‌های پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش معلمان در خط مقدم تعلیم و تربیت و نیز جانفشانی جهت حفاظت از شجره طیبه انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی بیانگر نقش معلمان متعهد و انقلابی در پرورش نسل در تراز انقلاب است.

در ادامه آمده است: به طور قطع و یقین مجاهدت شما معلمان عزیز در سنگر تعلیم و تربیت موجب مصون سازی و پرورش باورهای اصیل دینی و ملی در میان دانش آموزان و آحاد جامعه خواهد بود که لازم است ضمن قدردانی از زحمات یکایک شما بزرگواران بار دیگر با همت و تعهدی همگانی از آزمون سخت جنگ ترکیبی شناختی و جهاد تبیین عبور کرده و مصمم‌تر از همیشه در مسیر تعالی و پیشرفت کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

شورای هیئات مذهبی استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای استان ولایتمدار مازندران دیارعلویان تبریک و تهنیت عرض کرده و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده شما بزرگواران، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی و بهره مندی از عنایات ویژه باری تعالی را مسألت می‌کنیم.

کد خبر 6094374

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم