Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت میبد شهرستان میبد اعلام کرد: بسیج همراه و همیار با کادر درمان تا نابودی کامل ویروس کرونا ایستاده است.

سرهنگ «مصطفی بهشتی» شب گذشته در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: خدمات‌رسانی و کمک به مردم، سرلوحه‌ی کار بسیج و سپاه قرار دارد و همراه و همیار با کادر درمان در شرایط سخت کرونایی تا نابودی این ویروس منحوس ایستاده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که شهرستان میبد در این روزها شرایط سختی را می‌گذراند، تصریح کرد: با توجه به خستگی کادر درمان و درگیری مدافعان سلامت به ویروس منحوس کرونا، روزانه ۳۰ تا ۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان میبد در بخش‌های مختلف اعم از پرستاری، خدمات‌رسانی، انتظامات و آشپزخانه به یاری کادر درمان شتافته‌اند و به صورت یک تیم بسیجی در کنار مدافعان سلامت خاطرات روزهای جنگ و جهاد و ایثار را تکرار می‌کنند.

بهشتی زیرساخت‌های شهرستان میبد در زمینه‌های جهاد و بسیج را مهیا و آماده خواند و اظهار کرد: امروز مفتخریم که شهرستان میبد با هفت حوزه فعال برادران و خواهران و تشکیل  ۵۲ پایگاه مقاومت مردمی، اقدامات موثر و قابل قبول محله محوری را در حال انجام دارد و در تمام زمینه‌ها یاری‌رسان مردم شهرستان است.

وی برگزاری چله‌نشینی با حضور مسئولین، معتمدین محلات ،خیرین، بسیج طلاب و ائمه جماعت را یکی از ابتکارات جدید در شهرستان میبد خواند و بیان کرد: همزمان با  اولین روز هفته بسیج، قرائت چله قرائت زیارت عاشورا در شهرستان آغاز و تا سالروز شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت.

وی این چله‌ها را شامل مجموعه برنامه‌ها با هدف ریشه کنی کرونا خواند و اضافه کرد: دومین چله نیز از روز شهادت سردار دلها آغاز و تا شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) ادامه خواهد یافت و چله سوم هم از شهادت حضرت زهرا(س)تا دهه فجر ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در ادامه توزیع دو هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه با محوریت قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در ۵۲  محله شهرستان میبد، توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم و نیازمندان، بکارگیری هشت طلبه بسیجی در خدماترسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان میبد و کمک به روحیه بخشیدن به افراد کرونایی و همچنین کفن و دفن اموات کرونایی، کمک به افراد سالمند و بیماران بستری در منزل برای تامین مایحتاج روزانه، پرستاری و بهیاری در منازل در قالب بسیج سازندگی از افراد بیمار و بستری در منزل، افتتاح سایت میبد همسنگر و پیگیری برنامه‌های کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد را از اهم عناوین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان میبد برشمرد.

«مرتضی بهشتی» مسئول فرهنگی سپاه میبد نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج در شهرستان پرداخت و گفت: علاوه بر افتتاح سایت خبری «میبد همسنگر»، تجلیل از هفت بسیجی رزمنده، مسابقه کتابخوانی «ممد یزدی» ویژه دانش‌آموزان به صورت مجازی، ۲۰۰ برنامه در سطح پایگاه‌های بسیج و محلات، برگزاری سرود خیابانی در مقالب مراکز درمانی شهرستان را از مهمترین این برنامه خواند.

«هادی برزگر» جانشین فرمانده سپاه میبد نیز گفت: قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با چهار محور عمده در شهرستان میبد خدمات‌رسانی خود را آغاز کرده و استفاده از ظرفیت‌های خیرین، معتمدین،مردم محلات و ائمه جماعت مساجد از محورهای اصلی فعالیت این قرارگاه است.

وی اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها در روزهای سخت کرونایی که بیشتر اوقات افراد در منزل حضور دارند را دومین محور اصلی قرارگاه سردار شهید سلیمانی خواند و گفت:  نظارت بر انجام رعایت موارد بهداشتی در شرایط کرونایی توسط مردم و کسبه در حوزه‌های مختلف و خدمات رسانی به افراد جامعه دیگر محورهای فعالیتی این قرارگاه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کروناویروس هفته بسیج میبد شهرستان میبد خدمات رسانی کادر درمان هفته بسیج برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد