Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:16:00 GMT

درگیری ۲ جوان منجر به قتل شد/قاتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۵۰۹۰

درگیری ۲ جوان منجر به قتل شد/قاتل دستگیر شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت:قاتل کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بررسی ماموران  مشخص شد مصدوم که به وسیله اسلحه گرم  مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

 این مقام ارشد انتظامی استان گفت: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود با ارشاد ماموران و  همکاری خانواده اش توسط ماموران پلیس های تخصصی آگاهی و  طلاعات انتظامی استان در کمتر از ۳ ساعت  به همراه یکی دیگر از همدستانش در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.

مصطفایی با اشاره به این که در این درگیری ۴ نفر دیگر مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده اند خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و  انگیزه  خود از قتل را اختلافات مالی بیان نمود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره  به این که در این رابطه یک قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط شد گفت: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و  پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد قتل بویراحمد درگيري انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند