Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ راب مک ایر، سفیر انگلیس در تهران، در حساب توییتری خود نوشت: «در روز جهانی فلسفه ، چه خوب است اگر لحظه ای درنگ کنیم و فیلسوفان بزرگی را به یاد بیاوریم که اندیشه های آنها شناخت انسان از جهان را شکل داده است.

اینجا در ایران ، مردم به درستی به اندیشمندان بزرگ کشور خود افتخار می کنند – اندیشمندانی که در رشته هایی همچون اخلاق ، الهیات ، علوم و پزشکی (که همگی در گذشته بعنوان فلسفه به حساب می آمدند) مطرح بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر آغاز همه این افتخارات به  زرتشت باز می گردد.

سال ٢٠٢٠ سال سختی بوده است – ما غیر از عمل به فلسفه نیز نیاز داریم: آنجا که در پاسخ به همه گیری، اخلاق پزشکی به میان می آید، آنجا که در دسترسی به واکسن ها، بحث عدالت اجتماعی مطرح می شود، و هنگامی که درهمفکری برای محیط زیست ، به اهمیت عدالت بین نسلی پرداخته می شود.

این روز، روز خوبی است برای به یادآوردن اندیشمندان و همچنین انجام دهندگان .»

اخبار مرتبط خبر سفیر انگلیس در خصوص صدور ویزا در ایران تعجب سفیر انگلیس از رفتار متفاوت ایرانیان در خرید + عکس واکنش ذوالنوری به جنجال های مربوط به دیدارش با سفیر انگلیس عراقچی: برخورد بسیار تندی با سفیر انگلیس صورت گرفت واکنش مجید انصاری به پیشنهاد تکه تکه کردن سفیر انگلیس از سوی امام جمعه مشهد وزارت خارجه ما باید سفیر انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب اخراج کند/ نباید نسبت به نیروهای نظامی کشور بی انصافی کرد واعظی: سفیر انگلیس اشتباه کرده، وزارت خارجه هم بررسی می‌کند سفیر انگلیس با اطلاع قبلی از کشور خارج شده است دادستان کل کشور: دولت، سفیر انگلیس را اخراج کند جزئیات دستگیری سفیر انگلیس سفیر انگلیس به وزارت خارجه احضار شد+ جزییات جلسه واکنش عراقچی به اظهارات جوزپ بورل درباره‌ی دستگیری سفیر انگلیس در تهران سفیر انگلیس، حضور در تجمعات شب گذشته را انکار کرد سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه ایران احضار شد سفیر انگلیس مدعی شد: شورای فرهنگی بریتانیا هیچ تهدید و خطری برای ایران ندارد واکنش سفیر انگلیس به پیوستن کشورهای اروپایی به اینستکس

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا راب مک ایر فلاسفه روز جهانی فلسفه فلسفه ایران سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سفیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار متن قرار دادهای شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار دادها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

کاو ایران در خبری نوشت:او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902734

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران