Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه فرمانداری شهرستان قدس، «لیلا واثقی» در جلسه ستاد کرونای شهرستان قدس که با حضور اعضای این ستاد در محل سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی شهرداری قدس برگزار شد، اظهار کرد: براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کوید ۱۹، فعالیت ادارات، مشاغل تجاری، خدماتی و بازرگانی، موسسات آموزشی، فرهنگی و مذهبی و تردد های درون شهری و بین شهری متناسب با نوع تاثیرگذاری  بر روند بیماری تعیین و اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، وضعیت شیوع کرونا در شهرستان قدس نارنجی است، مشاغل سطح ۱ و ۲ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و فعالیت مشاغل سطح ۳ و ۴ ممنوع است.

واثقی با اشاره به مشکلات ناشی از محدودیت ها بیان کرد: باتوجه به اعمال محدودیت‌ها در سطح شهرستان بعضی از اقشار جامعه دچار مشکلاتی می‌شوند که از طریق کمیته اقتصادی، اقشار کم درآمد و محروم شناسایی و بسته‌های معیشتی توزیع خواهد شد.

وی فعالیت ادارات ضروری شهرستان با دو سوم ظرفیت نیروی انسانی، فعالیت سایر ادارات و ارگان‌ها با ۵۰ درصد نیرو، ممنوعیت تردد پلاک غیربومی بین شهرهای استان‌ها و عدم ممنوعیت تردد از شهر به شهر داخل استان‌های تهران و البرز را از مهم‌ترین مصوبات ستاد کرونا اعلام کرد.

به گزارش ایرنا تا ظهر دیروز(۲۹ آبان ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳هزار و ۲۲۳بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که از این تعداد ۲ هزار و  ۹۳۸نفر بستری و ۵ هزار و ۷۲۲ نفر نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران شهرستان قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران شهرستان قدس ویروس کرونا شهر تهران شهرستان قدس اخبار کنکور شهرستان قدس محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان