Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:58:29 GMT

۶۰ گردان کوثر بسیج استان کرمان آغاز به ‌کار کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۷۱۲۲

۶۰ گردان کوثر بسیج استان کرمان آغاز به ‌کار کرد

گروه استان‌ها- در نخستین روز هفته بسیج با فرمان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۶۰ گردان کوثر بسیج استان فعالیت خود را آغاز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان‌، صبح امروز در نخستین روز هفته بسیج با فرمان سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان 60 گردان کوثر بسیج خواهران استان فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این آیین سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز ثمره کار بزرگ امام خمینی (ره) را در تشکیل بسیج در چارچوب دنیای اسلام شاهد هستیم اظهار داشت: هر جا که فرهنگ امام (ره)، انقلاب و فرهنگ نظام سیاسی و الهی ما در بسیج سرایت کرد مایه عزت، شرف و بزرگی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 45 درصد اعضای بسیج ما را خواهران تشکیل دادند که در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند ادامه داد: موضوعی که در کنار برادران بسیجی در برنامه داریم سازماندهی توان رزم خواهران است نه برای حضور در عرصه جنگ و نبرد که برای حضور در صحنه‌های امنیتی داخلی و برای سلامت خود آنها.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان 9 ماه پیش 8 گردان کوثر داشتیم که با مجوزی که از فرماندهی بسیج گرفتیم مجوز 60 گردان کوثر در استان دریافت شد افزود: امروز در تمام استان تمام حوزه‌های ما یک گردان کوثر دارند.

وی ادامه داد: هر کدام از این 60 گردان کوثر ما یک گروهان امنیتی دارد که بسیجیان خواهر در رده سنی 18 تا 24 سال در آن عضویت دارند و آموزش رزمی می‌بینند تا در زمان نیاز نسبت به رسالتی که دارند به ماموریت خود عمل کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه خواهران ما در بسیج پیشگام هستند و در حوزه‌های مختلفی چون سازمان رزم گردان‌ها، حلقات صالحین، کارهای فرهنگی و اجتماعی، خدمات‌دهی و خدمات اجتماعی فعال هستند افزود: استان کرمان به واسطه وجود خواهران بسیجی فعال، سربلند است.

وی با اشاره به اینکه امروز افتتاح 60 گردان کوثر را در استان کرمان داریم که تا اواخر اسفند تجهیزات لازم در اختیار این گردان ‌ها گذاشته می ‌شود گفت: یکی از ماموریت‌های این گردان ‌ها امداد و نجات است تا در مواقع لازم و در حوادث غیر مترقبه بتوانند برای کمک به مردم اقدام کنند.

فرمانده سپاه استان کرمان: مدعیان مبارزه با تروریسم چهره واقعی خود را در ترور حاج قاسم نشان دادندنماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: تفکر بسیج بالندگی و توسعه جوامع را به دنبال داردفرمانده سپاه استان کرمان:هیچ بن‌بستی برای بسیج وجود ندارد

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان در این آیین اظهار داشت: امروز تمرین تاکتیکی رزمایش گردان‌های کوثر خواهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه باید قدر خود را بدانیم که در بسیج قرار گرفته و در زمانی زندگی می‌کنیم که در جمهوری اسلامی هستیم افزود: بسیجی از نظام و دستآوردهای نظام اسلامی حمایت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) کرمان با اشاره به اینکه توطئه دشمنان علیه این نظام مقدس زیاد است چرا که منافع خود را با پیروزی انقلاب اسلامی از دست داده‌اند گفت: دشمن در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گردان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون