Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:59:52 GMT

جاده «فردیس»-قرچک بعد از چندین سال روشن شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۱۲۶

جاده «فردیس»-قرچک بعد از چندین سال روشن شد

مجید خانی مدیر برق شهرستان قرچک صبح امروز و در حاشیه تعمیرات و اصلاح خطوط انتقال برق محور مواصلاتی پاکدشت به قرچک در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مهمترین اهداف اجرای این مانور تعمیرات در استان تهران افزایش قابلیت‌های اطمینان و تاب آوری شبکه انتقال برق است تا رضایت‌مندی شهروندان و مشترکین را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در این طرح اصلاح شبکه روشنایی معابر در دستور کار قرار دارد که  جاده فردیس به قرچک که مسیر تردد ۲ شهرستان قرچک و پاکدشت است بعد از مدت‌ها  که فاقد سیستم روشنایی بود به سیستم روشنایی مجهز شد.

مدیر برق شهرستان قرچک با بیان اینکه افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون‌های خطر از اولویت‌های کاری شرکت توزیع برق استان تهران است، افزود: اقدامات انجام شده باعث کاهش خاموشی‌ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی در شهرستان می‌شود.

 خانی در پایان خاطرنشان کرد:  ۲۳ اکیپ عملیاتی و  ۷۵ نفر در طرح جهادی شهرستان قرچک در حال تعمیر و تعویض  کابل‌های فشار قوی و همچنین تعمیر پست‌های برق  و ایمن سازی آن هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران جاده فردیس برق سیستم روشنایی شهرستان قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود