Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:07:42 GMT

بخش تعاون، یکی از پایه‌های مهم اقتصادی کشور است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۹۱۸۲

بخش تعاون، یکی از پایه‌های مهم اقتصادی کشور است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بخش تعاون یکی از پایه‌های مهم اقتصادی کشور است.

حسین فتحی در آیین افتتاح دفتر مرکزی تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز اظهار کرد: یکی از مولفه‌های مهم موفقیت، وجود افراد سالم و دلسوز در راس هرم امور به خصوص شرکت‌های تعاونی است که مقدمات رونق اقتصادی و رضایت مندی جمعی را برای جامعه فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز یکی از تعاونی‌های نمونه، برتر و خوشنام در استان است که به عنوان پدران معنوی با پیگیری‌های مستمر و رعایت کامل قوانین و مقررات حضوری چشمگیر و موفق در اعطای تسهیلات و ارائه خدمات به قشر فرهیخته، تلاشگر و متعهد فرهنگیان را به عمل می‌آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در ادامه این آیین، اظهار کرد : تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز یکی از بهترین و مورد اعتماد ترین حوزه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

جعفر پاشایی افزود: با کار و تلاش‌های بی وقفه و بدون حاشیه، درایت و تدبیر متولیان این شرکت تعاونی، شاهد خدمات و هماهنگی خوبی در این بخش هستیم.

وی ادامع داد: رویکرد ما، رضایت کارکنان بوده و تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش تبریز نیز با تنوع پرداختی‌ها و تسهیل در روند خدمت رسانی، نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا می‌کند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در ابتدای این نشست مدیر عامل تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پروش استان طی گزارشی از عضویت 8000 عضو و سرمایه‌ای بالغ بر 15 میلیارد تومان خبر داد و افزود: ماهانه حدود یک میلیارد تومان به اعضای این شرکت تعاونی در قالب وام قرض الحسنه تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور