Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ۶۰گردان کوثر سپاه ثارالله استان کرمان آمادگی کامل در برابر آشوب‌های احتمالی دشمن را داشته و در رزمایشی توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رزمایش گردان‌های کوثر سپاه ثارالله استان کرمان با هدف تعیین میزان آمادگی جسمانی خواهران بسیجی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و آشوب‌های احتمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش و حفظ توان و آمادگی رزم گردان‌های بسیج در ماموریت نرم، نیمه سخت و سخت، عمق بخشی داخلی، ایجاد بازدارندگی در برابر هرگونه تهدید و تهاجم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش‌ها است.

به گزارش تسنیم این رزمایش که با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همراه بود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محوطه باز مدرسه دخترانه مریم برگزار شد.

فرمانده سپاه استان کرمان: مدعیان مبارزه با تروریسم چهره واقعی خود را در ترور حاج قاسم نشان دادندفرمانده سپاه کرمان: تمام فرماندهان سپاه برای کمک به کادر درمان آتش به اختیار عمل کنندفرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌استنماینده ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: تفکر بسیج بالندگی و توسعه جوامع را به دنبال دارد

سردار معروفی در این رزمایش اظهار داشت: بسیجیان خواهر علاوه بر آموزش‌های تئوری که در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و حلقه‌های صالحین می‌بینند به آمادگی‌های نظامی و رزمی هم نیاز دارند.

وی از تشکیل 60 گردان کوثر متشکل از بسیجیان خواهر دارای توان رزمی دفاعی خبر داد و افزود:هر کدام از این 60 گردان کوثر ما یک گروهان امنیتی دارد که بسیجیان خواهر در رده سنی 18 تا 24 سال در آن عضویت دارند و آموزش رزمی می‌بینند تا در زمان نیاز نسبت به رسالتی که دارند به ماموریت خود عمل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: خواهران ما در بسیج پیشگام هستند و در حوزه‌های مختلفی چون سازمان رزم گردان‌ها، حلقات صالحین، کارهای فرهنگی و اجتماعی، خدمات‌دهی و خدمات اجتماعی فعال هستند بوده و استان کرمان به واسطه وجود خواهران بسیجی فعال، سربلند است.

گزارش و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان کرمان بسیج سازندگی استان کرمان سپاه ثارالله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد