Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تیم‌های مس رفسنجان و هوادار تهران صبح امروز در آخرین دیدار خود برای کسب سرگروهی در گروه الف در سالن شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که پس از یک بازی نفس گیر تیم هوادار تهران با نتیجه سه بر دو حریف رفسنجانی خود را شکست داد.

در بازی دوم امروز تیم فولاد خراسان به عنوان تیم باسابقه نیشابوری در سالن مهران مشهد مقابل تیم مقاومت بسیج تهران قرار گرفت و موفق شد با اقتدار و با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ حریف تهرانی را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فولاد خراسان با ارائه بازی‌های حساب شده به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ دسته یک توانست با کسب این پیروزی به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله بعدی مسابقات نام خود را ثبت کند.

مسابقات دور رفت لیگ دسته یک والیبال کشور در دو مرحله انجام می‌شود که تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد و هوادار تهران در گروه الف و تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در گروه ب به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های گروه الف شرکت‌کننده در لیگ دسته یک روز‌های ۲۴، ۲۵، ۲۷، ۲۸ و ۳۰ آبان ماه در سالن‌های مهران و شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و عصر امروز با دیدار اشتادسازه و سروقامتان همدان پرونده بخش نخست دور مقدماتی رقابت‌ها در مشهد بسته می‌شود.

با پایان این مرحله از دور مقدماتی بازی‌های رفت قرار بود تیم‌ها پس از استراحت دو هفته‌ای، مرحله دوم دور رفت این مسابقات را در شهر دیگری آغاز کنند، اما با توجه به تعطیلی همه رقابت‌های لیگ‌های والیبال به خاطر محدودیت‌های کرونایی ادامه بازی‌های متمرکز دور رفت لیگ دسته یک مردان به زمان دیگری موکول شد.   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال مسابقات کشوری والیبال ایران هوادار تهران فولاد خراسان لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم