Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی توسلیبعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از روز میلاد امام حسن عسکری علیه السلام تا سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در محل بقعه امامزاده ابراهیم کرمانشاه از محل عوائد موقوفه کرکوکی ویزیت رایگان بیماران صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سال جاری با توجه به محدودیت‌های کرونایی در برگزاری مراسمات مذهبی، فعالیت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی را به سمت خدمات اجتماعی و رسیدگی به محرومان سوق داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان کرمانشاه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در بقاع متبرکه، تصریح کرد: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی ارائه شده از سوی اماکن مذهبی در ایام شیوع کرونا نشان داد در واقع فعالیت بقاع متبرکه هیچگاه تعطیل نمی‌شود.

کد خبر 5076195

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان اوقاف و امور خیریه ویزیت رایگان ویروس کرونا هفته بسیج شیراز شیوع کرونا محدودیت های کرونایی آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بارش باران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج