Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:21:58 GMT

میزبانی ملوان بندرانزلی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۳۵۲

میزبانی ملوان بندرانزلی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بارأی کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دیدار برابر رایکا بابل از میزبانی در هفته نخست محروم شده و دیدار این تیم باید در ورزشگاهی خارج از استان گیلان برگزار شود.

باشگاه ملوان، ورزشگاه شهدای شهر نوشهر را به‌عنوان ورزشگاه خانگی و میزبانی از حریفان خود به سازمان لیگ معرفی کرد که پس از بازدید و تائید نماینده این سازمان میزبانی انزلیچی‌ها در نوشهر مورد موافقت سازمان لیگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با اعلام کمیته مسابقات دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز که قرار بود روز یکشنبه دوم آذرماه از ساعت ۱۵ آغاز شود از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه شهدای شهر نوشهر برگزار خواهد شد.

بازی‌های خانگی ملوان پخش زنده می‌شوند

با توجه به این اتفاقات و ممنوعیت حضور تماشاگران در استادیوم‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای احترام به خواست هواداران قوی سپید، باشگاه ملوان اقدام به مذاکره با صداوسیمای مرکز استان گیلان جهت پخش بازی‌های خانگی ملوان کرد.

در نشست مشترکی مابین مدیرعامل باشگاه ملوان و مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان، توافق جهت پخش زنده دیدارهای خانگی تیم فوتبال بزرگ‌سالان ملوان در لیگ یک صورت گرفت.

به گزارش فارس، به‌این‌ترتیب تمامی بازی‌های خانگی ملوان تا پایان فصل ازجمله دیدار خانگی ملوان در ورزشگاه شهدای نوشهر، از شبکه استانی باران به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران کمیته انضباطی فوتبال استان گیلان خانگی ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان در پنج دیدار خانگی قبلی خود مقابل طلایی پوشان موفق به پیروزی نشده است.

در واقع آخرین باری که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل سپاهان شده، دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفدهم بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل سپاهانی قرار گرفتند که حال و روز خوشی نداشت و با منصور ابراهیم زاده در رتبه سیزدهم قرار داشت.

در آن دیدار پرسپولیس خیلی زود و توسط علیپور در دهمین دقیقه بازی به گل اول رسید و سپس توسط شجاع خلیل زاده در چهلمین دقیقه برای دومین بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرد.

شادی علی علیپور بعد از گل‌ زودهنگام در روز آخرین برد خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان- ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ویدئو: 160824

در نیمه دوم بازی پرسپولیس موقعیت های بسیاری را با بی دقتی و البته تاحدی بدشانسی از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخپوشان در شش فصل اخیر:

پرسپولیس ۰-۰ سپاهان ( لیگ هجدهم)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان(لیگ نوزدهم)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان( لیگ بیستم)
پرسپولیس ۱-۲ سپاهان( لیگ بیست و یکم) ( * بازی در زمین بی طرف برگزار شد)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان ( لیگ بیست و دوم)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان