Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: از یک آذر ماه، محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش تردد خودروها در خیابان‌های شهر پارس آباد اجرا می‌شود.

وی افزود: هسته اصلی شهر پارس آباد از اول آذرماه با استفاده از موانع بتنی به مدت دو هفته مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان کرد: از اول آذرماه محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان پارس اباد اجرا می‌شود و با اجرای طرح جدید ۲هفته‌ای، ورود خودروهای غیربومی به شهر پارس آباد ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل کشوری مقابله با کرونا، از ساعت ۹ شب تا ۴ بامداد تردد در شهر پارس آباد ممنوع و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

امامی ادامه داد: شهرستان پارس آباد در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و نیازمند مشارکت و همکاری همه برای خروج از  این بحران هستیم.

فرماندار پارس آباد مغان افزود: غربالگری و شناسایی بیماران در قالب (طرح محلات)  به کمک بسیج، هلال احمر، فرمانداری‌ و سایر ادارات در سطح وسیع در محلات اجرا خواهد شد.

وی اذعان داشت: مراکز تولیدی و بانک‌ها در این ایام فعال بوده و ادارات تعطیل نیستند، اما با یک سوم کارکنان و یا کمتر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: فروشگاه‌هایی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند یا به مسائل ایمنی و سلامت مربوط می‌شوند در ایام محدودیت‌های کرونایی فعال بوده و به ارائه خدمات می‌پردازند.

امامی گفت: این طرح تنها با همکاری مردم و کار رسانه‌ای مناسب برای آگاهی مردم و تغییر در شیوه زندگی آنان برای خروج از وضعیت فعلی مقدور خواهد بود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد مغان محدودیت های ترافیکی شهر پارس آباد شهرستان پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز