Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نوروزی فر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج مداحان البرز تا پایان هفته بسیج  برنامه های فرهنگی و معنوی ویژه از جمله  ختم قرآن کریم به نیت  سلامتی بیماران کووید ۱۹ اجرایی کرده است .

وی  اظهار داشت: به همین منظور نیز صبح دیروز جمعه دعای ندبه توسط مداحان استان در فضای مجازی قرائت شد ضمن اینکه شب گذشته نیز ۱۲۰ مداح استان به صورت زنده قرائت دعای هفته صحیفه سجادیه و زیارت عاشورا را از طریق صفحات شخصی خود و یا هیات خودشان اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بسیج مداحان استان البرز اضافه کرد:‌ ، برنامه های آموزشی گروه بسیج مداحان در رشته های تخصصی تا پایان هفته بسیج در این استان آغاز می شود و در این زمینه از مربیان و اساتید برای آموزش در فضای مجازی دعوت به عمل آمده است. 

وی بیان داشت: این آموزش ها به صورت ترمی و در سه دوره آموزشی مقدماتی، متوسطه و پیشرفته در مدت زمان ۲ سال ادامه دارد.

نوروزی فر  یادآور شد: مداحان خواهر و  برادر بدانند که بحث آموزشی منوط به زمان و مکان نیست و هر جا که موضوع آموزشی کمک به سطح مداحی و سبک شعر و شاعری کند، آموزش ها برگزار می شود.

وی افزود: سازمان بسیج مداحان استان البرز دارای ۲ هزار و ۵۵۴ عضو فعال و عادی می باشد که در طی سال های گذشته دوره های آموزشی مختلفی برای ارتقای سواد مداحی، مقطع و سبک شعر و سبک سازی برای آن ها برگزار شده است.

نوروزی فر تصریح کرد: ۹۰۰ نفر از این مداحان را بانوان مداح شامل می شوند که طرح ساماندهی این قشر مداح برای جلسات خانگی نیز از هفته بسیج آغاز شده است.

یکم تا هفتم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان بسیج مداحان آموزش استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج مداحان آموزش استان البرز سازمان بسیج مداحان آموزش استان البرز اخبار کنکور بسیج مداحان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟