Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیررویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل بیان داشت: باید از ظرفیت های غنی ایده پردازی جوانان انقلابی در جهت پیاده سازی و عملیاتی کردن محتوای غنی انقلاب اسلامی حداکثر بهره برداری را انجام داد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «رحمانی خلیلی»  دبیر رویداد ایده پردازی صبح مدرسه راهبری علم و عمل سازمان تبایغات اسلامی استان تهران امروز با بیان این مطلب که در راستای ایده پردازی در بین جوانان انقلابی و جهادی ایده‌های فکری خوبی نهفته است، اظهار داشت: در بین جوانان و طلاب عرصه علم و دانش ظرفیت های ایده پرداز خوبی نهفته است که باید در جهت حمایت از این افراد گام های جدی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مدرسه راهبری علم وعمل با فراخوان رویداد ایده پردازی صبح، با موضوع تقریب مذاهب اسلامی فراخوانی را ترتیب داد.

حجت‌الاسلام رحمانی خلیلی ادامه داد: در این فراخوان 60 ایده به دبیر خانه رویداد ایده پردازی صبح واصل شد که این ایده ها از حوزه های علمیه تهران، قم و برخی از استان های دیگر به مدرسه راهبری علم و عمل ارسال شده بودند. در ارزیابی اولیه 30 ایده با کسب امتیاز انتخاب و وارد مرحله دوم شدند.

وی افزود: در مرحله دوم این 30 ایده توسط  تیم داوری مورد ارزیابی قرار گرفت که 15 ایده انتخاب و برای ارائه طرح خود به مرحله پایانی هدایت شدند. مرحله نهایی این رویداد ایده پردازی در مدرسه علم و عمل بدلیل شرایط موجود بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد که در نهایت پنج ایده انتخاب و جایزه ویژه به طراحان این ایده ها اعطاء شد.

دبیر رویداد ایده پردازی صبح با بیان اهداف این رویداد ایده پردازی ادامه گفت: از افرادی که ایده های آن ها برگزیده شده است برای عملیاتی کردن و پیاده سازی ایده خود درعرصه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی  که یکی از میزهای تخصصی مدرسه راهبری علم و عمل است استفاده خواهد شد. سعی این مجموعه  بر این است که از افراد ایده پرداز در راستای ایده پردازی و پیاده سازی حمایت های لازم را به عمل آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از 15 نفری که ایده آنها به مرحله پایانی راه یافته بود و طرح خود را ارائه دادند نیز با اعطاء هدیه ای تقدیر و تشکر از این عزیزان صورت گرفت.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: طلاب و روحانیون طلاب حوزه علمیه طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد