Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا صبح روز بعد در شهر زاهدان ممنوع است و خاطیان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

«حسینعلی ارجمندی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: از امروز یکم آذرماه محدودیت های کرونایی در سطح استان اعمال می شود.

 

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهرهای سیستان و بلوچستان به سه  وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده اند، تصریح کرد: شهرهای زابل، زاهدان و خاش در وضعیت قرمز کرونا هستند و محدودیت های ویژه ای شامل حال آنها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارجمندی خاطرنشان نمود: از امشب از ساعت 21 هر گونه خودرویی فرق نمی کند پلاک بومی و غیر بومی مورد اعمال محدودیت کرونایی هستند و اگر تردد داشته باشند  با جریمه 200 هزار تومانی روبه رو خواهند شد.

 

وی افزود: همچنین خودورهای غیر بومی که قصد ورود به شهر زاهدان را داشته باشند مورد جریمه 500 تا یک میلیون تومانی قرار می گیرند.

 

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداراتی که ارائه دهنده خدمات دهنده ضروری به مردم هستند در شهرهای در وضعیت زرد با 100 درصد ظرفیت کارمندان سر کار خودشان باشند اما در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو و سوم کارمندان انجام می شود.

 

ارجمندی گفت: در شهرهای که در وضعیت نارنجی هستند اداراتی که خدمات ضروری به مردم در این شهرها می دهند با تشخیص بالاترین مقام مسئول شهرستان نسبت به کاهش حضوری کارکنان تا یک و سوم اقدام کنند و در سایر ادارات خدمات به مردم با حضور ۵۰ درصدی کارکنان انجام شود.

 

وی افزود: در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند دستگاه های ادارای که خدمات ضروری به مردم می دهند با تشخیص بالاترین مقام نسبت به کاهش حضوری ۵۰ درصدی کارکنان اقدام کنند مشروط به اینکه خلل در خدمات به وجود نیاید و سایر ادارات در وضعیت قرمز با یک و سوم کارکنان حضور پیدا می کنند و در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار دارند تمامی مراکز آموزشی به طور کامل تعطیل هستند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت کرونایی وضعیت زرد سیستان و بلوچستان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند