Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:29:12 GMT

طرح شهید سلیمانی در گلستان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۵۹۹

طرح شهید سلیمانی در گلستان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل ظهر شنبه در جلسه استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: چهار شهر کلاله، آق قلا، بندرترکمن و گرگان در وضعیت قرمز، رامیان در مرحله زرد و بقیه شهرستان ها نارنجی هستند.

وی افزود: هم اکنون ۴۹۹ بیمار در سطح بیمارستان های استان بستری بوده و ۱۰۰ بیمار در آی سی یو و ۵۳ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طرح شهید سلیمانی در استان در راستای مقابله کرونا اجرا شده که شامل غربالگری بیماران، آموزش به خانواده ها، بیماریابی و پیگیری وضعیت بیماران است.

فاضل با بیان این که طرح شهید سلیمانی از دوم آذر در استان گلستان آغاز می شود، ادامه داد: نقشه محلات آماده شده و به همه فرمانداران ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: این طرح با محوریت پایگاه های بسیج محلات و مراکز بهداشت و به صورت هدفمند براساس سامانه های بیماریابی انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: برگزاری مسابقه اسب دوانی به مدت دو هفته در استان ممنوع است.

وی بیان کرد: آزمایشگاه پی سی آر با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار سه میلیارد تومان در حال راه اندازی است و برای تسریع در اجرای آن به مصوبه ستاد نیاز دارد.

کد خبر 5076565

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​