Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا از این که اعضای جمهوری خواه بازیچه دست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و عامل خواست‌های او شده اند، انتقاد و تأکید کرد: به نظر می‌رسد باور‌های حزب جمهوری خواه چیزی فراتر از حکمرانی ترامپ و انجام خواست‌های او نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیف درباره تحولات پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: در واقع رئیس جمهور همان چیز‌هایی را می‌گوید که انتظارش را داشتیم؛ اینکه اگر نتیجه انتخابات را ببازد اعلام می‌کند که تقلب شده است و انتخابات جعلی بوده است. این‌ها اتهاماتی کاملا بی اساس هستند، این که گفته شود میلیون‌ها تن به صورت غیرقانونی رأی داده اند که حرفی کاملا نادرست است.

در خصوص جمهوری خواهان کنگره، ما پیشتر درباره این که وی در انتخابات تقلب کرده است و بار دیگر این کار را خواهد کرد، هشدار داده بودیم و این دقیقاً کاری است که وی انجام می‌دهد. با این حال، جمهوری خواهان کنگره (در رابطه با استیضاح) می‌گفتند بگذاریم رأی دهندگان تصمیم بگیرند و حال که رأی دهندگان تصمیم خود را گرفته اند، به نظر آن‌ها این هم کافی نیست.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد تنها باوری که برای آن‌ها باقی مانده است این است که هر آنچه را رئیس جمهور می‌گوید تکرار کنند و به هر آنچه وی می‌خواهد عمل کنند. به نظر می‌رسد باور‌های حزب جمهوری خواه دیگر چیزی فراتر از این نباشد. چیزی که وی (ترامپ) می‌گوید بر آن‌ها حکمروایی می‌کند و آن‌ها همیشه از توئیت ها، مجازات و پیامد اقدامات شان (علیه ترامپ) هراس دارند و از اینرو بار دیگر شاهدیم که خواست‌های دونالد ترامپ را صرف نظر از این که چقدر خلاف قانون اساسی باشند، تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب جمهوری خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند