Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کارکنان مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون طی پیامی از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس به خاطر توجه و مساعی عالی به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس قدردانی کردند. به گزارش پول نیوز، در بخشی از متن این پیام آمده است «قرارگرفتن شرکت ملی صنایع مس ایران در راس شرکت‌های معدنی کشور به‌لحاظ سوددهی افتخاری است که رهین همت و تلاش مضاعف کارکنان پرافتخار شرکت مس در سال جهش تولید و در ظل هدایت و مدیریت مدبرانه حضرتعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
نمایندگان کارکنان مجتمع‌های سه گانه در ادمه تاکید کرده‌اند «بی گمان توجه مستمر و هدفمند جنابعالی به جامعه کارگری و تقویت درآمد کارکنان نقش اساسی در جهش تولید وافزایش درآمد‌های شرکت ایفا نموده است.   برخود وظیفه میدانیم از توجه و مساعی عالی در عنایت به معیشت و رفاه جامعه کارگری شرکت بویژه در اعطای رتبه تشویقی به همه کارکنان و نیز تلاش مجدانه شما در همسان سازی خدمات صندوق‌های مس و تامین اجتماعی در کنار اعطای پاداش‌های تشویقی به جامعه کارگری صادقانه قدردانی نماییم.»

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران شرکت ملی صنایع مس مس سرچشمه شرکت مس شرکت ملی مس جامعه کارگری شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان