Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: باید در ورزش پهلوان پروری را توسعه دهیم و در حفظ منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی کارهای مؤثر و شایسته انجام دهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سرهنگ میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزش کشور در دیدار با علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن اهدای تابلوی باارزش تمثال شهدای ورزشکار، اظهار داشت: از حضور شما و اقدامات بسیار ارزشمندتان در رشته هندبال بسیار خرسندیم و خوشحالیم که یک مدیر بسیجی و ولایت‌مدار در رأس فدراسیون هندبال به جامعه ورزش کشور و نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نام‌گذاری سالن هندبال بنام شهیدسپهبد سلیمانی و همچنین برگزاری مراسم یادبود با شکوه برای این شهید بزرگوار و برگزاری لیگ‌های هندبال به یاد و نام شهدا را در زنده نگه داشتن شعائر اسلامی و مذهبی در ورزش که تعظیم آنها پشتوانه معنوی نظام جمهوری اسلامی است، ستود و از محسن باباصفری بازیکن تیم ملی هندبال که در  رویارویی با نماینده رژیم غاصب اسرائیل حاضر به مسابقه نشد و مورد تقدیر فدراسیون قرار گرفت، تشکر کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: ورزش ما به مدیران جهادی نیاز دارد. ما باید در ورزش پهلوان‌پروری را توسعه دهیم و در حفظ منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی در ورزش کارهای مؤثر و شایسته انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با تاکید بر اهمیت حضور بانوان مسلمان در ورزش افزود: در موضوع حضور بانوان در ورزش می‌بایست به مقوله حجاب و عفاف توجه کرد و در تمامی حوزه‌ها باید به مرام پهلوانی بیش از پیش اهمیت داد و تلاش کنیم ورزشکاران، مربیان و داوران ما در مواجهه با سایر موارد بصیرت لازم  را در ورزش داشته باشند.

در پایان مقرر شد بافعال نمودن بسیج فدراسیون هندبال  و معرفی مسئول جدید در این حوزه ضمن تعامل هر چه بیشتر فدراسیون و سازمان بسیج ورزشکاران گام‌های مؤثری در این حوزه برداشته شود.

پاکدل: رشته‌ای مانند هندبال خالی از اشتباهات داوری نیست/ کیفیت مسابقات خوب بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال سازمان بسیج ورزشکاران رئیس سازمان بسیج ورزش فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم