Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، اداره ناوبری ترکیه روز شنبه گفت کشتی تحقیقاتی موسوم به «اوروک ریس» عملیات اکتشاف و تحقیقات زمین لرزه در آب‌های مورد مناقشه دریای مدیترانه را تا بیست و نهم نوامبر (نهم آذر) ادامه خواهد داد.

به نوشته خبر‌گزاری اسپوتنیک، قرار است دو کشتی دیگر به نام‌های «عثمان» و «چنگیز خان» به همراه اورک ریس در منطقه‌ای در نزدیکی یونان این عملیات را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیه قرار بود ۲۲ اکتبر عملیات تحقیقاتی کشتی اوریک ریس را متوقف کند، این عملیات سپس تا ۲۷ اکتبر تمدید شد و اکنون تا ۲۹ نوامبر تمدیده شده است.

روابط آتن و آنکارا مدتی است که بر سر مسئله ورود مهاجران و پناهجویان از خاک ترکیه به یونان و اقدام آنکارا در اعزام کشتی‌های حفاری به شرق مدیترانه به تیرگی گرویده و دو کشور همدیگر را به نقض حریم هوایی و دریایی هم متهم می‌کنند.

برخی منابع مطلع مدعی شدند که ترکیه قصد دارد رادار‌های سامانه پدافند موشکی «اس-۴۰۰» خود را که از روسیه گرفته، فعال کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی پناهجویان ترکیه یونان کشتی حفاری مدیترانه شرقی هفته بسیج رضا ملک زاده محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف