Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:02:35 GMT

دیدار مقامات ارشد قرقیزستان و فرانسه در «بیشکک»

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۷۹۹۳

دیدار مقامات ارشد قرقیزستان و فرانسه در «بیشکک»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، "عزیزبک ماداماروف" معاون وزیر امور خارجه قرقیزستان با"فرانسوا دلائوس" کاردار سفارت  فرانسه در بیشکک دیدار کرد.

در ابتدای این نشست، معاون وزیر خارجه قرقیزستان، انتصاب دالائوس را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت در کار کرد.

ماداماروف با اشاره به آخرین وضعیت قرقیزستان، در مورد رویدادهای مهم سیاسی، فعالیت های فعلی رهبری و مقامات اجرایی تاکید کرد که تمامی این فعالیتها با هدف حل مشکلات اقتصادی - اجتماعی و مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا و سایر وظایف دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلائوس در ادامه نیز حمایت خود را از روند سیاسی موجود در این کشور ابراز داشت و بر اهمیت مسیر بعدی توسعه دموکراتیک قرقیزستان تأکید کرد.

طرفین در مورد طیف گسترده ای از موضوعات در روابط دو جانبه قرقیز و فرانسه بحث و تبادل نظر کردند و در مورد چشم انداز توسعه بیشتر همکاری در زمینه های سیاسی، تجاری، اقتصادی و فرهنگی و بشردوستانه تبادل نظر نمودند.

دو طرف همچنین بر لزوم آغاز اجرای پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری در جمهوری قرقیزستان تأکید کردند. 

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر خارجه فرانسه وزارت خارجه قرقیزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو