Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:07:59 GMT

واکنش جالب بازیکن فولاد به فحش‌های محمود فکری

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۸۱۰۳

واکنش جالب بازیکن فولاد به فحش‌های محمود فکری

شاگردان نکونام در یک نمایش برتر و زیبا موفق شدند تا برابر استقلال به پیروزی برسند و سه امتیاز را مال خود کنند. ویدئو صحبت‌های محمود فکری خطاب به محمد قاسمی‌نژاد همچنان در محافل خبری و رسانه‌ای داغ است.

محمد قاسمی‌نژاد وینگر تیم فولاد خوزستان درباره این بازی گفت: فکر می‌کنم هرکس بازی را دیده باشد، می‌داند که حق ما در این دیدار تنها و تنها برد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تیم بزرگی است و با تمام احترامی که برای این باشگاه قائلم، اما در بازی با ما حرفی برای گفتن نداشتند و فکر می‌کنم اگر پنالتی نبود می‌توانستیم با کلین شیت بازی را ببریم. پس از گلی که خوردیم، نشان دادیم که یک تیم هستیم و برای موفقیت تشنه‌ایم. تا دقیقه آخر برای موفقیت می‌جنگیم و به هیچ وجه تمرکز خود را از دست نمی‌دهیم. آنالیز کاملی از تیم استقلال داشتیم و تمام راه‌های نفوذ را روی آن‌ها بستیم و تمام نکاتی که آقا جواد و کادرفنی از ما خواسته بودند را در زمین به نمایش گذاشتیم که نتیجه اش سه امتیاز شد.

او درباره صحبت‌های محمود فکری پس از پایان بازی به وی که کلیپش منتشر شده، نیز گفت: واقعا از شنیدن آن صحبت‌ها شوکه شدم، دعا می‌کردم که اشتباه شنیده باشم، اما ادب حکم می‌کرد که جواب بزرگتر و پیشکسوت را ندهم. این رفتار واقعا در شأن و شخصیت یک فرد فوتبالی نیست که بخواهد پس از بازی و باخت اینگونه صحبت کنم. متاسف هستم و آن صحبت‌ها تمامی بازیکنان و دیگر اعضای تیم ما را ناراحت کرده است. امیدوار هستیم که کمیته اخلاق هرچه زودتر به این ماجرا رسیدگی کند تا دیگر شاهد این بی اخلاقی‌ها در زمین مقدس مسابقه نباشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال فولاد صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!