Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید موسوی سیرجانی موسس و دبیر کل انجمن مردم نهاد جوانان "آتیه‌سازان کارمانیا" گفت: تعامل بین بسیج و سمن‌های جوان پر رنگ‌تر شود ، قطعا میتوان در مسیر توسعه ورزش ، اقتصاد و کارآفرینی کشور ، نقش آفرینی بزرگی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛  بمناسبت هفته بسیج ، همایش ورزشکاران بسیجی سپاه محمد رسول الله برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید موسوی سیرجانی موسس و دبیر کل انجمن مردم نهاد جوانان "آتیه‌سازان کارمانیا" بعنوان یکی از مربیان و مدیران موفق رشته کیک بوکسینگ و ووشو کشور در قالب تیم ۱۳ نفره (اسپرت کیک بوکسینگ ISKA)  به مدیریت دکتر تورج عنصری در این نمایش پر قدرت شرکت کرد.

گفتنی است از سایر اعضا و همراهان این تیم میتوان به استاد جهاندار داور بین المللی هنرهای ترکیبی MMA ،  استاد حمید قلی‌زاده ریاست سازمان ثبت رکورد ایمارو ، استاد طائف قهرمان اسبق و مربی موفق سی دو کان کاراته و استاد ایمان کمالزاده مربی موفق کیک بوکسینگ و مسئول هیات کتل بل همگانی استان تهران اشاره کر

 لازم به‌ ذکر است که همگی اعضای این تیم منتخب انجمن ورزشی دانشگاه پیام نور کشور نیز هستند.

سعید موسوی سیرجانی ضمن تبریک مناسب هفته بسیج افزود : بسیج ، درک صحیح اتحاد بین مردم ، اراده و اخلاص نیت خیرخواهانه مسلمانان است. سازمان بسیج یکی از نیروهای پنجگانه سپاه پاسداران به شمار می‌آید که گردآوری ، مدیریت و سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی را در اقشار مختلف بخصوص جوانان در راستای اهداف سازمانی ، بر عهده دارد.

مقام معظم رهبری در سوم آبان سال جاری به جوانان کارآمد ، مخلص و داوطلب فرمان دادند وارد میدان شوند و و من هم بعنوان یک جوان بسیجی و ولایتمدار از اینکه داوطلبانه و عاشقانه به ورزشکاران و جوانان این مملکت در حوزه ورزش و اقتصاد ، کارآفرینی و کسب‌و‌کارهای اجتماعی خدمت میکنم ، از صمیم قلبم احساس خوشحالی و رضایت بخشی دارم.

بسیج ، متشکل از نیروهای داوطلبانه مردمی است و سمن‌های جوان هم متشکل از نیروهای داوطلب جوانان ، و این وجه مشترک و تعالی میان بسیج و سازمانهای مردم نهاد جوانان است که اهداف مشترکی را برای خدمت به جامعه دنبال می‌کنند. و اگر تعامل میان بسیج و سمن‌های جوان پر رنگ‌تر شود ، قطعا میتوان در مسیر توسعه ورزش ، اقتصاد و کارآفرینی کشور ، نقش آفرینی بزرگی را شاهد باشیم.

موسوی سیرجانی تصریح کرد : اتحاد و مشارکت میان بسیج و سازمانهای مردم جوانان موفق که در حوزه اقتصاد و کارآفرینی فعالیت دارند ، میتواند راه‌گشای حل موانع اقتصادی و کارآفرینی کشور باشد و زمینه‌ تشویق و رغبت جوانان به سمت خلاقیت ، خودساختگی مالی و ایجاد کسب و کارهای اجتماعی را فراهم آورد و پیوندی موثری میان ملت و دولت و ترویج مکتب انسان ساز باشد. و ما با شروع هفته بسیج در این راستا بکوشیم و برای نجات و عبور کشور از بحرانهای اجتماعی و اقتصادی اتحاد داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمن های جوان موسوی سیرجانی موسوی سیرجانی سمن های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت سیزدهم اقدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان انجام شده است و دستاورد‌های خوبی در حوزه دانش بنیان‌ها و شرکت‌های فناور در سال گذشته داشته ایم.

استاندار بوشهر افزود: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان از جمله قوانین مهم و خوبی بود که طی سالیان اخیر به مرحله اجرا رسیده و تمامی دستگاه‌های خدمت رسان مکلف هستند که ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان را در اولویت قرار دهند.

رئیس ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در ارزیابی سال ۱۴۰۲ وزارت کشور و شاخص‌های ده گانه شامل ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، برنامه ریزی اقتصاد دانش بنیان، ماموریت گرایی دانشگاه ها، تعیین ماموریت پارک‌های علم و فناوری، تعیین ماموریت کارآفرینان، تعیین ماموریت نخبگان، اقدامات تسهیلگرانه، افزایش تولید دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان و صادرات دانش بنیان، با اقدامات در خور تحسین عملکرد مناسبی را ثبت و با کسب ۸۴ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز این ارزیابی، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدی زاده گفت: طبق ارزیابی وزارت کشور، استان بوشهر در شاخص‌های تشکیل جلسات ستاد اقتصاد دانش بنیان، اقدامات تسهیگرانه و مردمی سازی اقتصاد رتبه دوم و در مجموع شاخص‌ها رتبه سوم را کسب کرده است.

استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر در برنامه اقتصاد دانش بنیان، ماموریت گرایی پارک‌های علم و فناوری و هیئت‌های اندیشه ورز و تولید دانش بنیان نیز از استان‌های پیشرو و گروه اول در سطح کشور معرفی شده است.

محمدی زاده با بیان اینکه رتبه استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۱ بوده است، افزود: با حمایت‌های معاونت اقتصادی استانداری و تلاش پارک علم و فناوری خلیج فارس و هم افزایی و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های عضو ستاد اقتصاد دانش بنیان و با تلاش جمعی، استان بوشهر توانسته رتبه سوم کشوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان را بدست آورد.

وی اضافه کرد: کسب این توفیق که نشان از توسعه و نفوذ دانش و فناوری در فعالیت‌های اقتصادی است نوید بخش آینده‌ای درخشان برای جوانان استان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم