Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل خواستار توجه جدی بانک‌ها به نوبت‌بندی و تنظیم ساعت‌های ارائه خدمات برای کاهش ازدحام جمعیت در بانک‌ها شد.

اکبر بهنامجو دوم آذر در نشست با مدیران بانک‌ها و فرمانداران شهرستان‌های استان به صورت ویدیو کنفرانس اظهار کرد: با توجه به تعطیلی‌های اخیر در جریان اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونا، میزان مراجعات به بانک‌ها برای انجام امورات بانکی شخصی بیشتر شده که این موضوع باید مدیریت و از مراجعات برای دریافت خدمات غیراضطراری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: پرهیز از پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان در داخل شعب، پرهیز از دریافت اقساط به صورت حضوری و تعویق در ارائه تسهیلات غیراضطراری به متقاضیان را از جمله راهکارهای کاهش ازدحام در بانک‌ها دانست و بر اطلاع‌رسانی این محدودیت‌ها به مردم تاکید کرد.

وی تجمع در بانک‌ها را موجب بروز خطر ابتلا به کرونا برای مردم و کارکنان بانک دانست و خواستار مشارکت مردم در کاهش ازدحام در بانک‌ها و استفاده از روش‌های غیرحضوری خدمات بانکی شد.

به گفته بهنامجو لازم است مدیران بانک‌های استان نسبت به تدوین و پیشنهاد راهکارها و برنامه‌های موثر برای کاهش ازدحام به ستاد کرونا اقدام کرده تا در این خصوص تصمیم‌گیری و برنامه‌های تاثیرگذار اجرایی شود.

وی با اشاره به فضای نامناسب و محدود برخی از مطب‌های  پزشکان و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی درآنها، نظارت و برخورد شدید با متخلفان را خواستار شد.

استاندار اردبیل گفت: حفظ سلامت مردم ومراقبت از جان افراد در این شرایط بحرانی وظیفه اصلی ماست و با کسی در این خصوص تعارف نداریم، اضافه کرد:

استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم بر استان ، بستری بودن ۴۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان ها را یادآور شد و خواستار اقدام سریع مسوولان، مدیران بانکی و توجه جدی مردم برای کاهش ازدحام در بانک‌ها شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مولایی،  مدیرعامل بانک ملی استان اردبیل نیز با اشاره به مراجعه بالای مردم به بانک‌ها در اولین روز طرح مدیریت هوشمند کرونا، علت این مراجعات را استفاده برخی اقشار از فرصت تعطیلی در این طرح برای انجام امورات بانکی دانست.

به گفته وی با توجه به بالارفتن حجم فعالیت در بانک‌ها به دلیل پرداخت تسهیلات مرتبط با کرونا باید بر اساس اطلاع‌رسانی ستاد کرونا از مراجعات غیرضروری مردم به این اماکن جلوگیری شود.

رجبی، نماینده بانک کشاورزی استان اردبیل نیز واریز حقوق در اول ماه، نقد کردن چک، دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط به صورت حضوری را از جمله دلایل ازدحام در بانک‌های استان دانست.

وی افزود: کارکنان بانک‌ها به دلیل مراجعات بالا شیفت استراحت به دلیل کرونا ندارند و با توجه به مراجعات زیاد برخی از همکاران بانکی به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بانک کروناویروس ازدحام در بانک ها استاندار اردبیل کاهش ازدحام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم

سیدمحسن میرهادی،مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید. 

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود، یکی از مشکلات مهم محیط‌زیست شهری در قم است.  

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.  

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود، درحالی‌که ساعت اعلام‌شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا  ۶:۰۰ صبح است.

 وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، باوجوداینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام‌شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان