Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: نباید بیماری در سطح جامعه عادی‌سازی شود چرا نتیجه عادی‌سازی فشار به کادر درمان و بالارفتن تلفات کرونا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار حسین معروفی صبح امروز در جلسه طرح شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: امروز برای افتتاح پروژه‌های محرومیت‌ زدایی و اشتغالزایی بسیج در جنوب استان کرمان به این منطقه سفر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شکرگزار خداوند هستیم که طرح ارزشمندی مزین به نام شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در کشور در حال انجام است گفت: بین سازمان بسیج و وزارت بهداشت تفاهمنامه‌ای امضا شد که به یک طرح تبدیل شده و وزارت کشور هم برای هماهنگی این طرح با تمام توان پای کار آمد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه محوریت اجرای این طرح با بسیج و دانشگاه‌های علوم پزشکی است افزود: استانداران، فرمانداران و بقیه مسئولان از جمله نیروی انتظامی و هلال احمر نیز در اجرای این طرح همکاری دارند.

وی با بیان اینکه در قطع زنجیره ویروس در این طرح محله محور و پایگاه محور عمل می‌کنیم ادامه داد: 2 هزار و 300 پایگاه بسیج در استان کرمان داریم و اصرار ما بر انجام دقیق و عملی این طرح است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه اگر قطع زنجیره کرونا جدی گرفته نشود معلوم نیست وضعیت کشور تا پایان آذر چه می‌شود افزود: باید به عنوان یک رسالت به این طرح نگاه کرد و مهمترین هدف ما پیشگیری است.

وی با اشاره به اهمیت علم‌آموزی، اطلاع‌رسانی، توجیه و آموزش در موفقیت این طرح گفت: در قرنطینه خانگی بیماران باید به کمک این خانوارها رفت تا مایحتاج آنها تأمین شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این طرح، غربالگری محله به محله مورد نظر است تصریح کرد: هر جا مشارکت و حضور مردم را داریم موفق عمل کردیم چرا که استفاده از بسیج مردمی و ظرفیت خود مردم در حل بحران‌ها و مشکلات اهمیت زیادی دارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید بیماری در سطح جامعه عادی‌سازی شود چرا نتیجه عادی‌سازی فشار به کادر درمان و بالارفتن تلفات کرونا است افزود: معلوم نیست این بیماری تا کی ادامه دارد.

فرمانده سپاه استان کرمان: استکبارستیزی ملت ایران را متمایز و عزت‌مند کرده استفرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم مصداق بارز نظام تربیتی انقلاب اسلامی استفرمانده سپاه استان کرمان: مدعیان مبارزه با تروریسم چهره واقعی خود را در ترور حاج قاسم نشان دادند

سردار معروفی با اشاره به آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به کادر درمان گفت: وضعیت شیوع بیماری در جنوب و شرق استان بهتر از شمال استان کرمان است اما باید احتیاط را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه یک روزی دفاع مقدس را داشتیم و امروز کادر درمان ما جهاد مقدس را برای سلامت جامعه دارند افزود: این طرح مزین به نام حاج قاسم است و امیدواریم تا با همدلی و همراهی همه جدی گرفته شده و موانع آن برطرف شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان کادر درمان عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی