Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ ساعت هشت صبح به وقت شرق آمریکا از طریق ویدیو کنفرانسی از اتاق وضعیت کاخ سفید به جمع ده‌ها تن از رهبران پیوست تا در آغاز این نشست به میزبانی عربستان سخنرانی کند. با این حال، اندکی پس از آغاز نشست، رئیس جمهوری آمریکا توییت‌هایی درباره انتخابات ارسال کرد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد، ترامپ اندکی پیش از ۱۰ صبح کاخ سفید را به مقصد کلوب گلفش در خارج از واشنگتن دی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی ترک کرد، در حالی که دیگر رهبران جهان نظیر امانوئل ماکرون، آنگلا مرکل و مون جائه-این در حال گفت‌وگو درباره "آمادگی و واکنش به پاندمی" بودند.

برنامه عمومی کاخ سفید نشان می‌دهد که ترامپ صبح امروز (یکشنبه) در یک جلسه دیگر جی-۲۰ شرکت خواهد داشت. پایگاه خبری هیل از کاخ سفید درباره غیبت ترامپ از جلسه روز شنبه کرونا ویروس سوال پرسید.

کایلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید گفت ترامپ در سخنانش "با دیگر رهبران جهان درباره لزوم همکاری برای احیای رشد اقتصادی قدرتمند و مشاغل، در شرایطی که ما به پاندمی کووید-۱۹ غلبه می‌کنیم" گفت‌وگو کرد.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه خود گفت: در جریان صحبت‌ها، دونالد ترامپ بر چگونگی بکارگیری منابع در آمریکا برای واکنش به این بحران اشاره کرد و همچنین به بهبود بی‌سابقه اقتصادی ایالات متحده بر پایه مالیات و کاهش‌ها، استقلال انرژی و توافق‌های تجاری منصفانه پرداخت.

براساس گزارش پولیتیکو یوروپ، ترامپ به دیگر رهبران گروه بیست تاکید کرد که می‌خواهد شهروندان آمریکایی اولین کسانی باشند که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین مدعی شد که دو واکسنی که به تازگی علائم امیدبخشی نشان داده‌اند، یکی از شرکت مدرنا و دیگری از فایزر و بیوان‌تک، نتیجه تلاش‌های شرکت‌های آمریکایی بوده‌اند. بیوان‌تک یک شرکت مستقر در آلمان است. پولیتیکو گزارش داد که برنامه‌های دقیق ترامپ برای رهبرانی که به سخنان او گوش می‌دادند، روشن نبود و کاخ سفید هم روز شنبه متنی از اظهارات او ارائه نکرد.

ترامپ دقایقی بعد از آغاز نشست جی-۲۰ درباره نتایج انتخابات آمریکا توییت ارسال کرد. او از پذیرش شکست مقابل جو بایدن دموکرات امتناع می‌کند. او ساعت ۸:۱۳ صبح در واکنش به بیانیه مشترک میک شیرکی، رهبر اکثریت سنا از میشیگان و لی چت‌فیلد، رئیس مجلس ایالتی میشیگان که جمعه به کاخ سفید آمده بودند، گفت: ما تقلب گسترده و بی‌سابقه را نشان خواهیم داد!

او چندین بار دیگر هم حین نشست گروه بیست توییت زد و از جمله مدعی شد که "اطلاعاتی از تقلب بزرگ رای‌دهندگان از جورجیا شنیده می‌شود. با ما همراه باشید!"(اینجا بخوانید)

310 23310

کد خبر 1458318

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید اعلام کرد اسرائیل پذیرفته پیش از حمله به رفح، به نظرات آمریکا در این باره گوش دهد.

به گزارش ایسنا، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت اسرائیل پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

کربی به شبکه خبری «ای. بی. سی» گفت: «آن‌ها (اسرائیل) به ما تضمین داده‌اند که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌های خود گفت‌وگو نکرده‌ایم، به رفح حمله نکنند.»

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در سفر آتی خود به منطقه سعی دارد شرایط را برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای تسهیل کند.

او همچنین گفت در صورت موافقت حماس با توافق تبادل اسرا، ممکن است آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار شده و طرح حمله نظامی به رفح منتفی اعلام شود.

کربی همچنین با طرح این ادعا که تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه افزایش یافته است، گفت: «اسرائیلی‌ها رفته‌رفته به تعهداتی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها خواسته عمل می‌کنند.»

علاوه بر این، کاخ سفید امروز اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر موقتی که آمریکا در نزدیکی غزه ایجاد کرده، ظرف ۲ یا ۳ هفته آینده به غزه خواهد رسید، اما مقدار این کمک‌ها نسبت به کمک‌های بشردوستانه‌ای که از مسیر زمینی به غزه می‌رسد، کمتر است.

یک مقام حماس به رویترز گفت هیئت نمایندگان حماس قرار است فردا به قاهره بروند تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کنند.

یک مقام صهیونیست هفته گذشته اعلام کرد با وجود نگرانی‌های بین‌المللی گسترده، رژیم صهیونیستی تصمیم خود را برای حمله زمینی به رفح گرفته و این عملیات به‌زودی انجام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند