Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: من با امیرآبادی صحبت کردم و منظور او، شخص مجیدی نبوده است.

خبرگزاری میزان - محمدمهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*باید بررسی کنیم کدام بخش ورزش بیشتر آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش با هوادار زنده است و اگر هواداران نباشند، ورزش نشاط لازم را ندارد.

*ورزش‌های کشور، به‌ویژه بخش خصوصی آسیب دیده‌اند و مهم‌ترین موضوع این است که به آنها کمک‌هایی انجام و تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

*من با امیرآبادی صحبت کردم و منظور او، شخص مجیدی نبوده است. امیرآبادی گفته نباید اجازه دهیم برخی‌ها بر اساس نفوذ افراد به جایگاه‌های مختلف، از رانت استفاده کنند و امتیاز بگیرند.

*برخی افراد سودجو هستند و از برندها، سرمایه‌های انسانی و ورزشی سوءاستفاده می‌کنند. امثال مجیدی باید مراقب باشند تا خود و شناسنامه‌ای را که برای خودشان ایجاد کرده‌اند، برای هر کسی هزینه نکنند.

*احساس می‌کنم چنین موضوعی در کار است. مجیدی کمبود و نیازی ندارد که وارد این فضا‌ها شود. شرکتی هست که مجیدی را در رودربایستی قرار داده تا از آنجا بازدید کند و همین باعث شد رد پای مجیدی در این موضوع باشد.

*بار‌ها درباره فدراسیون فوتبال صحبت کردم و خیلی اوقات به عده‌ای از آقایان برخورده است. من که رأی مردم را گرفتم، اگر ببینم کارآیی ندارم، باید این کار را رها کنم و به کار دیگری برسم.

*باید نشان دهیم افرادی هستند که می‌توانند با ایده فنی و کارشناسی، به فوتبال کمک کنند و گره‌ای از آن باز کنند. این آقایان این موضوع را نمی‌پذیرند اما باید دست یاری به سوی افراد کاربلد دراز کنیم. هنوز هفته دوم لیگ برتر تمام نشده اما ببینید چقدر اعتراض وجود دارد؟ این چه چیزی را نشان می‌دهد؟

*اهالی فوتبال می‌بینند تصمیمات خوبی در فدراسیون فوتبال گرفته نمی‌شود. یک عده هم افراد کاربلد و سالمی هستند و سوابق درخشان خود را هم زیر سوال می‌برند. یک عده باید فوتبال را رها کنند تا فوتبال درست شود.

*اتفاقاتی رخ می‌دهد که وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی آن باشد. نمی‌توانیم مجموعه‌ای با این عظمت و مخاطب را رها کنیم، امروز و فردا کنیم و به روزمرگی ادامه دهیم.

*نباید فوتبال و ورزش را رفاقتی، سیاسی و سلیقه‌ای کنیم تا به روان مردم آسیب بزنیم. نمی‌خواهیم بپذیریم یک جای کار می‌لنگد و کار به بازنگری نیاز دارد.

*مراجعات و مطالبات مردمی وجود دارد و مردم هم می‌دانند نمی‌توانیم دخالت کنیم اما حرمت آنها باید حفظ شود. پرسپولیس در آستانه فینال آسیاست؛ مگر می‌شود به باشگاهی با این همه سابقه و افتخار بی‌توجهی شود؟

بیشتر بخوانید: کفاشیان: اصلاح قوانین باید به بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال موکول شود

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد مهدی فروردین استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد مهدی فروردین استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد